manga_preview
Boruto TBV 07

Samurai 8 05

Volume_05.jpg
Číslo svazku (volume): 
samurai/SamuraiVolume05

Volume číslo 5 - The Next Shooting Star / Tsugi no Nagareboshi (次の流れ星)
4. května 2020

S034_02.png

Samurai 8 34

Hachimaru a Ann jsou z největšího nebezpečí venku, ale Daruma stále spí. Přesto se Hachimu podaří spojit se s jeho klíčem, aby si mohl stáhnout mapu dat s dalšími klíči potřebnými k otevření skříňky. Jenže kdo by čekal, že o jejich aktivitu bude mít zájem samotný bůh války.

S035_01.png

Samurai 8 35

Hachimaru se ve virtuálním světě setkává s bohem války, Fudouem Myouem. Ten jemu i Darumovi vysvětlí, jak stvořil vesmír a spolu s ním i svého žáka a úhlavního nepřítele v jedné osobě – Kalu. Kala se pokouší získat zbytky moci svého mistra, uzavřené v Pandořině a Mandalové skříňce, a chce jejich prostřednictvím celý vesmír přetvořit. Věří totiž, že pouze dokonalost má právo na existenci. Ale co s tím, když v celé galaxii nic jako dokonalá bytost neexistuje...

S036.png

Samurai 8 36

Hachimaru si stáhl objemnou databázi Darumovy školy. Dostává přístup k arzenálu dovedností a důležité mapě. Hvězdičky spojené paprsky mu ukazují cestu k dalším vlastníkům klíče. Holčička zachráněná před zničením planety je jedním z nich a díky zachráncům se objeví ihned vedle skupiny mladého samuraje.

S037_04.png

Samurai 8 37

Daruma potkává svého někdejšího nepřítele, ale pro vyšší účel je ochoten s ním spojit své síly. Hachimaru se setkává s jinými samuraji a pocítí jistou žárlivost a mírné znechucení nad druhým učedníkem, se kterým je srovnáván.

S038.png

Samurai 8 38

Hachimaru škaredě zahlíží na Gokua, který se věnuje jeho princezně a ona vítá jeho přítomnost. Vypadá tak šťastně a uvolněně. Mezi osudovou dvojicí roste napětí z neporozumění a Ann se obává, že je pro svého samuraje jen dobrým nástrojem a ne milovanou osobou.

S039_02n.png

Samurai 8 39

Hachimaru a Ann si vyříkali své problémy. Oba měli trochu jinou představu o tom druhém. Vysvětlení však jejich vztahu jen prospělo. Ann si je jistá, že není jen princezna. Nicméně na obzoru přilítá nová hrozba. Ata si na ně brousí zuby.

S040_01.png

Samurai 8 40

Boj legendárních samurajů s Atou se nevyvíjí tak, jak se čekalo. Ata má své vlastní plány. Chytí a uvězní Hachimarua takovým způsobem, kde může jen tiše trpět. Princeznu Ann zneužije na podporu svých samurajů. Zničí rostoucí vztah těch dvou v zárodku pro vlastní kruté plány na změnu světa.

S041_02.png

Samurai 8 41

Hachimaru vypadá, že přijme svůj osud, ale na scéně se objeví jeho dávný přítel, který se také stal samurajem. Pomůže mu nahlédnout do svého vnitřního já, kde pochopí podstatu bytí a může se stát tím, kým doopravdy je.

S042.jpg

Samurai 8 42

Hachimaru pochopil podstatu bytí a nebytí. Díky tomu nabere nevídané síly a jeho oponent Ata musí vytáhnout s nejsilnějším esem v rukávu. Zda se, že ani to mu ale nemusí pomoci.

S043.jpg

Samurai 8 43

Hachimaru překonal hmotu i prostor. Našel podstatu samurajství a šmahem zvítězí nad Atou. Jeho princezna Ann zůstává sama, ale je silnější než kdy dřív.