manga_preview
Boruto TBV 07

Svazek 44

Volume44Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
44
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis: Hayato


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (43) | Následující svazek (45)
403.jpg

Kapitola 403

Kapitola plná nostalgie začíná Narutovými vzpomínkami na setkání s Itachim, který mu předal část svojí síly, a pokračuje Sasukeho vzpomínkami rovněž na Itachiho a na jejich setkání po vyvraždění klanu Uchiha. Sasuke odmítá implantovat si oči svého bratra a chce vše dělat podle svého…

404.jpg

Kapitola 404

I Kisame, jeden ze zbývajících členů Akatsuki, se dozvídá, že Tobi je ve skutečnosti Madara! Následuje jednání, kde se Sasukeho tým Taka spojí s Akatsuki, což je součástí Madarových nekalých plánů, které vymýšlel už od založení Akatsuki. Nejdůležitější je pro něj získat Sasukeho, chytit bijuu a potom už jen vyhlásit válku velkým zemím. Naruto se zatím dozvídá od starého žabáka, že zvrhlý poustevník Jiraiya tragicky zemřel!

405.jpg

Kapitola 405

Fukasaku ukazuje šifrovanou zprávu, kterou Jiraiya na poslední chvíli napsal. Naruto Jiraiyovu smrt nese těžce a obviňuje i Tsunade. Ta si taky přičítá vinu za skon svého parťáka a vzpomíná na jejich starý tým. Naruto ale není sám a největší oporou je mu učitel z akademie, Iruka – sensei. Šifrovaná zpráva však musí být okamžitě analyzována, proto je Shikamaru a kryptografická skupina zaměstnána, aby se co nejrychleji odtajnil obsah sdělení!

406.jpg

Kapitola 406

Šifra mistra Jiraiyi nebyla jediná stopa, kterou zanechal Listové na odhalení Peina. Pomocí žab se do Konohy dostává materiál pro Ibikiho na získání informací v podobě deštného ninji, a jedno Peinovo mrtvé tělo, se jehož tajemstvím se musí vypořádat Shizune. Kód je ale asi nejzapeklitější hádankou, kterou nemůže vyřešit nikdo jiný než Jiraiyův nejbližší člověk – Naruto. Ten musí nechat smutek stranou a pustit se do řešení šifry!

407.jpg

Kapitola 407

Devítka na začátku šifry není devítka! Naruto vyřešil hádanku! Znak připomínající číslo devět je ve skutečnosti katakanový znak „ta“ psaný Jiraiyovým škrabopisem. Po rozluštění kódu vyjde tajenka, která zní: „Ten skutečný pravý není s nimi!“ Ale nikdo neví, co to znamená, proto bude třeba pomoc Fukasaka. Akatsuki zatím plánují chycení Kyuubihu a na misi je povolán Pein! Mocná šestka na cestě do Konohy!

408.jpg

Kapitola 408

Sasuke s týmem Taka je v Oblačné, aby našel a chytil Hachibiho. Suigetsovo zjišťování informací od zdejších domorodců je slabé, ale Sasukeho genjutsu donutí dotyčného prozradit i to, co neví. Jinchuuriki Killer Bee zatím po svém tréninku netuší, že ho čeká souboj se čtyřmi novými členy Akatsuki. V Konoze se zatím snaží najít hlubší smysl Jiraiyovy zprávy, ale Fukasaku už řekl vše co ví. Naruto chce zabít Peina a pomstít tak svého senseie, děda žabák ho tak chce naučit techniky poustevníků na hoře Myouboku!

409.jpg

Kapitola 409

Naruto se obrácenou přivolávací technikou dostane na Myoubokuzan a octne se tak v ráji žab, polévek s živými kobylkami a zákusky z masitých housenek. Tady mu Fukasaku vysvětlí, jak funguje senjutsu a Naruto chce hned začít trénovat, protože síla poustevnických technik je, jak ukáže Fukasaku, nezměrná. Sasuke si zatím přijde pro Killer Beeho, který před svými soupeři vystupuje značně sebevědomě. Jen si vyměnit pár drsňáckých hlášek a souboj se Sasukem začne!

410.jpg

Kapitola 410

Killer Bee nepodlehl přesile a týmu Taka zatím nakopává zadek! Suigetsu přišel o meč a Juugo to taky pěkně schytal. Jinchuurikiho sebevědomí bylo zřejmě na místě. Naruto zatím musí splynout s přírodou, aby se stal poustevníkem, ale není to tak snadné, jak si myslel. Žabí olej mu sice pomůže v tréninku, ale jako každá silná technika má i senjutsu riziko, kterým je proměna v žábu při přečerpání přírodní energie.

411.jpg

Kapitola 411

I Sasuke začíná brát Killer Beeho vážně a tasí svůj Kusanagi. Bee ale taky ještě nepředvedl vše co umí (ve skutečnosti předvedl jen mizerný rap) a proti jedné kataně tasí osm mečů. Ovládá je všechny naráz a jeho pohyby jsou nepředvídatelné a tak hloupě chaotické, až jsou geniální! Jak se ale vypořádá se Sasukeho chidori? Kupodivu bravurně! I Bee totiž dokáže vést chakru, což je Sasukeho zhouba!

412.jpg

Kapitola 412

Killer Bee je připraven zasadit Sasukemu smrtící ránu, ale obětaví Suigetsu a Juugo se osmiocasému postaví do cesty i za cenu poškození Kubikiri! Karin pomůže Sasukemu tím, že mu předá kus své chakry. Killer Bee ale zatím klidně zmizel a skrývá se v údolí mezi skalami. Schopnosti senzibila Karin ale odhalí jeho pozici, proto se už nemá cenu dál schovávat – Killer Bee chystá zdrcující útok. Naruto zatím stále trénuje senjutsu a neustává ve cvičení, přestože jeho hlava vypadá jak tenisák po šestém gamu!