manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 68

VolumeCover_68.png
Číslo svazku (volume): 
68
Stažení celého svazku: 
Download (konoha.cz)

anglický název: Furrow
japonský název: Wadachi (轍)

Vyšlo: 4. Března 2014


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (67) | Následující svazek (69)
648.jpg

Kapitola 648

Shinobi propojení technikou přenosu mysli se dozví, co se událo na historicky prvním setkání všech Pěti Kage. Hashirama promluvil o svém snu a požádal všechny, aby mu pomohli ho splnit. A tak tu stojí celá Shinobi aliance bok po boku, v čele s Narutem a Sasukem, kteří jsou plní Senjustu čakry...

649.jpg

Kapitola 649

Naruto zachraňuje zesláblého Shikamara, když jeho čakra, vedená ohnivou vůlí, nevědomky uzdravuje kamaráda, na kterém mu záleží. Shikamaru a První Hokage přemýšlí o Narutově životě a uvědomují si jeho výjimečnost. Na bojiště dorazí Pět Kage, rozdělí si Shinobi armádu na jednotky, a společně vyrážejí podetnout Obitův božský strom. Ve druhé dimenzi si Kakashi zašívá ránu...

01.jpg

Kapitola 650

Příchodem Kagů nabuzená aliance se vrhá do boje. Tsunade se Sakurou přivolávají Katsuyu, aby jim pomáhala v léčení zraněných. I Orochimaru se nakonec zapojí s prohlášením, že věčné Tsukuyomi by mu pokazilo jeho experimenty. Kakashi ve druhé dimenzi hloubá nad Obitovými pocity a Naruto pokračuje ve své cestě ninji...

651.jpg

Kapitola 651

Spojení Susanoo a Kuramovy čakry působí impozantním dojmem. Naruto a Sasuke mají jedinou šanci zasáhnout Obita. Příležitost k útoku jim otevřou týmy 8-10, kterým Naruto předá schopnost použít Rasengan. Kakashi slyší Obitovy myšlenky díky zvláštnímu spojení, které mezi nimi vzniklo. Využije příležitosti a vyruší Obita tím, že mu promítne obrazy alternativní budoucnosti, ve které se Obito stal Hokagem...

652.jpg

Kapitola 652

Naruto stále více nalomuje Obita, dva současní a jeden bývalý jinchuuriki se z Obita snaží dostat Bijuu čakru a Aliance hraje přetahovanou s čakrou místo lana.

01_prv.jpg

Kapitola 653

Naruto se snaží přesvědčit Obita, že toho mají hodně společného a měli by tedy jít stejnou cestou. Že k titulu Hokage a světovému míru nevede snadná cesta, ale překonávat překážky má smysl. Společně vzpomínají na Rin a Obitovo dětství. Nakonec mu Naruto nabídne ruku a možnost přejít na stranu Shinobi aliance. Přijme Obito tuto nabídku...?

654.jpg

Kapitola 654

Obito Narutovu ruku neprijme a chce pokračovať v boji, ale ten mu prekazia ďalšie spomienky na minulosť. Naruta to už nebaví a s pomocou spojeneckej armády z Obita vytiahnu všetkých démonov a Obito padá porazený k zemi.

655.jpg

Kapitola 655

Alianci se podařilo oddělit ocasé démony od Obita. Sasuke se chystá dorazit poraženeho Obita, ale zničeho nic se objeví Kakashi, že to je jeho práce. Minato pošle Naruta a Sasukeho zpět do boje s Madarou. Společne s Kakashim si potom vylévají svá bolavá srdíčka, vzpomínají na staré dobré časy s Rin.

656.jpg

Kapitola 656

Prvéhu Hokage sa podarilo zastaviť Madaru a čakám kým príde zvyšok, aby ho zapečatil.
Gaara požiada Jednochvostého o pomoc a ten po chvíli súhlasí a spolu s ním idú pomôcť aj ostatní démoni. Medzičasom Kyuubi prezradí Minatovi, že Obito nezomrie, iba bude nejaký čas paralyzovaný. Ten sa, ale rozhodne napraviť, čo urobil a chce oživiť mŕtvych. V tom momente sa ho zmocní čierny Zetsu a na miesto mŕtvych vojakov oživí Madaru...

657.jpg

Kapitola 657

Padlého Obita ovládne Černý Zetsu, zatímco Madara se chystá pohrát si s Kage a zároveň se jeho útok obrací i k Bijuu. Hashirama, Kakashi a ostatní v úžasu přihlížejí. Dokáží zase zmobilizovat své síly?