manga_preview
Boruto TBV 09

Svazek 62

VolumeCover_62_2v.jpg
Číslo svazku (volume): 
62
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč

Trhlina
Hibi (皹)


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (61) | Následující svazek (63)
588.jpg

Kapitola 588

Itachi drží Kabuta v šachu a snaží se z něj vymámit pečeti pro ukončení Edo Tensei, zatímco Sasuke znovu dává najevo, jak moc nesnáší Konohu.
Na druhém bojišti Kagové stále čelí Madarovi, a když už se zdá, že ho dostali, vytasí se s nejdokonalejší finální formou Susanoo...

589.jpg

Kapitola 589

Madara předvádí Kagům dokonalé Susanoo, zatímco Itachi v jeskyni tahá z Kabuta postup na zastavení Edo Tensei. Což se mu nakonec podaří, a tak na všech bojištích vzkříšení mrtví pomalu mizí...

01.jpg

Kapitola 590

Kagové jsou pořád v boji, Naruto se také připravuje, Edo Tensei pomalu mizí, Itachi Uchiha ukáže Sasukemu své vzpomínky na zánik klanu...

591.jpg

Kapitola 591

Itachi po vyjádření citů k Sasukemu mizí, a stejně tak ostatní přivolaní Edo Tensei, včetně Madary. Dan poprosí Chouzu o odstranění bariéry a pomocí jednoho ze svých jutsu "odlétne" za Tsunade právě včas, aby ji zachránil před posledním Madarovým útokem. Ale byl ten útok opravdu poslední???

592.jpg

Kapitola 592

Sasukeho spomienky a premýšľanie čo bolo nakoniec pravdou a čo klamstvom. Madara sa dokázal trvalo pripútať k nečistému svetu a jeho súboj s piatimi Kagmi naďalej pokračuje. Rovnako pokračuje i súboj Naruta s Tobim. Naruto provokuje Tobiho, ktorý následne vytvorí pečať a chystá sa niekoho či niečo privolať. Sasuke sa vydáva pátrať po Orochimarovi.

01.jpg

Kapitola 593

Suigetsu není nadšený Sasukeho plánem, který zahrnuje oživení Orochimara, ale je mu to málo platné. Orochimaru je opět na scéně a pořád by chtěl Sasukeho tělíčko, ovšem přiznává, že na to nemá dost sil. A překvapivě ani nemá chuť účastnit se války, kterou nevyvolal...

01.jpg

Kapitola 594

Scéna se navrací k Narutovi, Kakashimu a Gaiovi, kteří stojí proti maskovanému Tobimu, který oživuje desetiovasého díky odčerpání čísti čakry Osmičky a Devítky. Znovu vysvětluje svůj plán s věčným Tsukuyomi a odvolává se na to, že vše bude jeden velký sen. Naruto mu ale vzdoruje a přednáší svůj pohled na to, co "Sen" znamená.

02-03.jpg

Kapitola 595

Bum, švih, prásk! Jutsu létají na všechny strany, ale Tobi každý útok úspěšně odráží. Ninjové i ocasí démoni dělají co umí, ale kdo ví, zda to bude stačit.

596.jpg

Kapitola 596

Gai, Naruto, Kakashi a Bee pokračují v boji s Tobim. Vytáhli na něj všechny trumfy, které mají, ale on se jim jen vysmívá. Nakonec však Kakashi přijde na to, jak proti němu použít jeho vlastní zbraň - skrývání se v jiné dimenzi...

597.jpg

Kapitola 597

Kakashi vysvětluje Gaiovi s Narutem, jak funguje Tobiho časoprostorové jutsu, načež Tobi odhalí, komu ukradl oko se Sharinganem a pokračuje v utopickém básnění o své vizi světa.
Nakonec zdlouhavé řečnění utne Kyuubi, a Naruto vyráží do boje...