manga_preview
Boruto TBV 09

Samurai 8 03

Volume_03.png
Číslo svazku (volume): 
samurai/SamuraiVolume03

Volume číslo 3 - Kotsuga a Ryu / Kotsuga to Ryū (コツガとリュウ)
4. ledna 2020

S016.png

Samurai 8 16

Krásná, avšak rozpůlená Luna si to míří rovnou k zemi, kde slibuje svým dopadem obrovskou zkázu. Samurajové vyrážejí na záchranu všech obyvatel, ale jejich síly na tak monstrózní kus planety nestačí. Jenže to by tu nesměl být mistr Daruma. On sám ovládá sílu ji zničit, ale potřebuje Hachimaruovu pomoc. Mladý samuraj je připraven. Pln odhodlání s rukojetí svého meče a požehnáním své princezny je schopen změnit nebezpečný Měsíc v prach.

S017.png

Samurai 8 17

Hachimaru je po zničení zbytků luny úplně vycucaný a vypadá děsivě. Ann je rozhodnutá splnit povinnosti princezny a postarat se o něj. Ač neumí vařit s vervou se do toho pustí. Hvězdný společník je díky tomu opuštěný a dva podivíni do něj vniknou ve snaze si ho uzurpovat pro sebe, ale to ještě nevědí, že i roztomilá kočička umí vytasit ostré drápy.

S018.png

Samurai 8 18

Zmatený samuraj a jeho společní si lehkomyslně představovali, že si zaberou Darumovu loď a upláchnou s ní. Jenže jak se zdá tvrdě narazí. Kočičí samuraj se jen tak lehce svého společníka nevzdá. Hachimaru chrání princeznu a jak se zdá neumí příliš dobře vybírat dárky. Trochu to přestřelí a Daruma se ukáže jako pěkný skrblík.

S019.png

Samurai 8 19

Daruma zvládl invazi podivných týpků do jeho lodě a dumá nad tím, co jsou zač. Hachimaru je však do všeho až moc hrr. Chybí mu zkušenosti a ty nejlépe získá v boji. Co si to tak rozdat s Ryuem, který jak se zdá, je jako válečný stroj bez emocí. Má Hachimaru šanci uspět?

S020.png

Samurai 8 20

Kotsuga jak se zdá na rozdíl od Ryua nechce k skupince kamarádsky přilnout, ale využít situace, pokud to bude potřeba. Hachimaru je otevřený a přátelský, jeho dalších úmyslů si nevšimne. Navíc před sebou mají jak se zdá cíl svojí cesty, ale naleznou tu něco trochu jiného, než chtěli a najednou je to boj na život a na smrt.

S021.png

Samuraj 8 21

Samurajský Battle royale započal! Kotsuga, přestože není samuraj, se hrne do ochrany Ann, jenže Daruma má pro něj jinou práci. Zato Hachimaru se až moc zbrkle hrne do řežby nepřátel a Ann je kvůli tomu v nebezpečí. Zachrání ji čestný samuraj, doprovázený jeho osudovou princeznou, který chce s Hachimaruem poměřit sílu jejich odvahy.

S022.png

Samurai 8 22

Zdá se, že důvěra mezi Ann a Hachimaruem je hluboká a pevná, až je cizí samuraj překvapen. Ann si totiž vzpomene na minulost. Na své dětství, kdy byla ještě obyčejným sirotkem, kterého nikdo nechtěl a byl dobrý jen k tomu, aby si do něj mohl někdo kopnout. Avšak už v té době se setkala se silným odhodláním ji chránit. Její bratr se zapřísáhl ji chránit do roztrhání těla. Viděl jedinou šanci, jak toho dosáhnout. Musel se stát samurajem za každou cenu!

S023.png

Samurai 8 23

Cizí samuraj s princeznou se vzdává. Hachimaruova bílá duše mu ukazuje, že tahle dvojice není jejich cílem. Nicméně na rozloučenou udělí mladému bojovníkovi několik důležitých rad. Princezna a on jsou jedno tělo a jedna duše. Je důležité myslet na svůj cíl, ale nesmí zapomenout na toho, kdo mu dává největší oporu a sílu. Daruma má v tomto případě jistý stroupek, pod který se zvědavec bude chtít dostat.

S024.png

Samurai 8 24

Hachimaru a Ryu jdou do finále. Ryu, vlastnící dvě duše, vypadá jako jasný vítěz, ale Hachimaru se nedá. Je hráčským mistrem a zdá se, že své herní zkušenosti dokáže převádět do reálného života. Navíc má v sobě ukrytou tajnou zbraň, kterou použije v nouzi nejvyšší, a Royal battle má svého vítěze. Avšak jeho osud nebude zřejmě zahrnut milióny…