manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 63

VolumeCover_63_2v.jpg
Číslo svazku (volume): 
63
Stažení celého svazku: 
Tento svazek se připravuje na oficiální český překlad na Crew.cz

Trhlina
Hibi (皹)

Vyšlo: 28. prosince 2012


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (62) | Následující svazek (64)
598.jpg

Kapitola 598

Tobi si je jistý, že Narutův sólo útok ho nezraní. Stejně tak je přesvědčený, že Kakashiho patřičně zdeptal a kopírovací ninja je unavený natolik, že jeho Kamui už ho nemůže ohrozit.
To se však plete, protože Narutpvi kryjí záda oba Bijuu, oba senseiové, i repující Bee a jejich společný útok byl zase chytře rozehraný...

01.jpg

Kapitola 599

Kapitola neslyšně vzpomíná na mladého Uchihu Obita. Vidíme, průběh času od příjmací slavnosti do akademie nindžů až po Chuuninskou zkoušku. V té se malý Kakashi (Narozdíl od Obita) stává chuuninem. Ve chvíli, kdy se Obito stává chuuninem, je obito opět zastíněn Kakashim, který se stal Jouninem. Na poslední stránce dochází konečně k odhalení tváře muže pod maskou. Kakashi se domnívá, že je to Uchiha Obito.

01.jpg

Kapitola 600

Kapitola začína potvrdením toho, že Tobi je naozaj Uchiha Obito. Nasleduje spomínanie na Obitove posledné chvíle, kedy ho zavalili kamene a kedy daroval Kakashimu svoje oko. Kakashi nedokáže pochopiť, prečo sa Obito stal takým, aký je. Obito mu vysvetlí, že je to kvôli tomu, že Kakashi nechal zomrieť Rin. Naruto ich preruší s tým, že je jedno, kto to je, ale hlavne ho treba zastaviť. Úplne na konci mangy prichádza na scénu oživený Madara.

601.jpg

Kapitola 601

Madara kárá Obita za to, že začal s jejich plánem příliš brzy, a bere si od něj zpět svůj vějíř, aby následně Narutovi a spol. ukázal další ultimátní Uchihovskou techniku. Naruto a Bee mají strach o Pět Kage, a ten strach a hněv je přiměje k útoku.
Kagové leží omráčení, každý na jiném konci bojiště. Tsunade si na pomoc přivolá Katsuyu...

602.jpg

Kapitola 602

Madara vysvětluje Tobimu, jak ho zachránil, a co po něm bude na oplátku chtít. Obito se brání, ale zatím není schopen vrátit se k přátelům. Je však plný odhodlání postavi se znovu po bok Kakashimu a společně s ním ochraňovat Rin...

603.jpg

Kapitola 603

Zatímco Madara spí, Obito konverzuje se dvěma bílými Zetsu. Dozví se o Madarově plánu na celosvětové Genjutsu a pomalu se uzdravuje. Poté, co se dozví, že Rin a Kakashi jsou v nebezpečí, s pomocí Zetsu vyrazí na bitevní pole...

604.jpg

Kapitola 604

Obito, v novém obleku ze Zetsu, vyráží na pomoc svému týmu. Nezastaví ho ani výhružné Madarovy řeči. Cestou se ho Zetsu snaží odradit od boje, aby si ještě víc nepochroumal zraněné tělo, leč marně. Nakonec Obito spatří bojiště, a tam...

605.jpg

Kapitola 605

Obito dorazil na bojiště v okamžiku, kdy Kakashi probodl svým Raikiri Rin. Jaký k tomu měl důvod? To si přátelé nestihnou vysvětlit, protože na scénu se vrhají pološílení vrazi z krvavé Mlžné vesnice...

606.jpg

Kapitola 606

Obito si popláče nad tělem Rin a přísahá, že ji znovu oživí. Vrátí se za Madarou a prosí ho, aby ho naučil, jak vytvořit svět snů. Madara mu předá pár cool technik a poradí mu, aby se spřátelil s Nagatem...

607.jpg

Kapitola 607

V minulosti vidíme Obitovo první setkání se sirotky z Deštné vesnice a to, kterak Yahiko odmítnutne jeho vizi světa. V současnosti na jednom bojišti stále stojí Naruto proti Madarovi, který se vytasí s technikou, jež dokázala spoutat Kyuubiho... Na druhém bojišti vrcholí střet bývalých parťáků, současných nepřátel, Kakashiho a Obita...