manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 69

VolumeCover_69.png
Číslo svazku (volume): 
69
Stažení celého svazku: 
Download (konoha.cz)

Vyšlo 2. května 2014

japonský název: 紅き春の始まり Akaki Haru no Hajimari
anglický název: The Beginning of the Crimson Spring


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (68) | Následující svazek (70)
658.jpg

Kapitola 658

Madara začína útok na démonov. Gaara a Shukaku ho spoločne zastavia a pokúšajú sa ho zapečatiť. Madara, ale aktivuje Susanoo a unikne. K boju sa pridá aj Naruto a Kurama, ktorý Madaru uzemnia. Vtedy všetci démoni zaútočia naraz chvostami. Madara iba o chĺpok unikne a príde pritom o ruku. Na konci kapitoly sa objavuje ale biely Zetsu, ktorý doniesol Madarovi jeho oko s rinneganom. Madara si ho vezme spolu s rukou Zetsu. Ruky si prilepí namiesto svojej a oko dá na svoje miesto.

659.jpg

Kapitola 659

Madara získal skutečný rinnengan a teprve teď se cítí plně živ. Svou chuť do života zakouší vlastní krví, která se mu řine z ran zpusobených jen proto, aby cítil, že je na živu. Kurama z jeho krve cítí děs a varuje ostatní démony. černý Zetsu se pokouší získat druhé oko od Obita, ale ten vzdoruje. Madara mezi tím předvede svou speciální techniku a zapřahává démony do do řetězů.

01_660.jpg

Kapitola 660

Madara se snaží vytáhnout Kuramu z Naruta. Zetsu ho upozorňuje, že by měl začít jednoocasým. Madara tedy zapřáhne Shukakua, ale Gaara se ho snaží bránit. Shukaku vzpomíná na svého někdejšího jinchuurikiho, starého mnicha, kterého měl snad jako jediného z lidí rád. Mnich mu prokazuje úctu a říká mu, že není rozdíl mezi lidským srdcem a srdcem démonů.

661.jpg

Kapitola 661

Démonská socha nakonec přece jen stáhla všechny Bijuu do svých útrob. Gaara se stará o bezvládného Naruta, zatímco Madara pronáší triumfální řeč nad přemoženým Tobiramou. Ale Sasuke má díky Hashiramovi plán! Nebo ne...?

01_17_56.preview.jpg

Kapitola 662

S Narutem a Sasukem to vypadá čím dál hůř. Aliance mele z posledního a když se objeví staronový uživatel Mokutonu, musí je zachránit zombie Hiruzen. Podaří se Sakuře a Karin zachránit Naruta a Sasukeho? To se dozvíme za dva týdny.

663.jpg

Kapitola 663

Narutovi prestáva biť srdce a zastavuje sa mu dych aj napriek Sakurinej snahe. Gaara jej vysvetľuje, že je to pravdepodobne dôsledok toho, že prišiel o Kyuubiho, ktorý mu ale na poslednú chvíľu stihol povedať, že Naruta dokáže pravdepodobne zachrániť jeho druhá časť, ktorá je zapečatená v Minatovi, čiže sa za ním musia rýchlo ponáhľať. Sakura ako poslednú možnosť skúša, z poslednými zvyškami síl, priamu masáž srdca.
Na druhej strane sa Karin prebíja obranou nepriateľa pomocou rovnakej techniky ako používala Kushina. Z asistencie zvyšku Orochimarovej skupiny sa jej to podarí a ponáhľajú sa na pomoc Sakukemu.
Madara, ale nestráca čas a zapečaťuje do seba 10-chvostého a získava silu ako Rikudou. Chýba mu už iba druhé oko ...

664.jpg

Kapitola 664

Za Sakukem sa ponáhľa jeho skupina a Karin zisťuje, že pri ňom niekto je, koho chakra sa jej ale nepáči. Zatiaľ sa Gai a jeho skupina pokúšajú dostať naspäť do boja, aj keď sila mládí veľmi nepomáha Eye-wink Madara po ceste k rinneganu odhadzuje pečaciace nádoby, ktoré pristanú na Leem a Gaiovi.
Gaara sa dostal k Minatovi, ktorý sa zatiaľ snaží spolu s Kakashim poraziť čiernu polovicu Zetsu. Druhú polovicu Kyuubiho, ktorú chce dať Narutovi, ukradne čierny Zetsu...

01a.jpg

Kapitola 665

Naruto je stále na pokraji smrti. Černý Zetsu se pokouší odtrhnout od Obita, ten mu to ale s vypětím sil nedovoluje a snaží se z Madary dostat, co pro Madaru znamená. Ten mu popisuje, že ho bere jako jeho samotného, jako Madaru, protože mu to takto svěřil. Dále Madara popisuje, že Rikudou se snažil učit lidi využívat čakru k nahlédnutí do srdcí ostatních. Ale lidé to tak nedělali a naopak využívali čakru pro boje. Obito se nakonec obrátí proti Madarovi, protože pochopí, že jejich záměry nebyli stejné.

666.jpg

Kapitola 666

Madara prokoukne Obitovu teleportační techniku, která je proti jeho střelám příliš pomalá. Obito a Kakashi však spojí obě Obitovy oči se Sharinganem a tím urychlí přenos do druhé dimenze, kde se Obito pokusí vyléčit Naruta. Kakashi však proti Madarovi nezůstane sám, na pomoc mu přichází Maito Gai!

667.jpg

Kapitola 667

Orochimaru a zvyšok týmu Taka dorazia k Sasukemu pri ktorom nájdu Kabuta, ktorý mu vďaka pomoci druhého Hokage zachránil život. Zároveň im vysvetlí, že sa mu podarilo dostať z Izanagi vďaka tomu, že našiel sám seba.
Na druhej strane bojiska vysvetlia Gaiovi, že na Madaru platí iba Senjutsu a Taijutsu. Ale vzhľadom na fakt, že iba štvrtý Hokage použiť Senjutsu a ten v súčasnosti nemá ruky. Gai sa preto rozhodne vyskúšať ako bude účinkovať Taijutsu a zaútočí sám na Madaru. Ale sila útoku nie je dstatočná, ani po otvorení siedmej bránya unaveného Gaiia musí zachrániť Lee. Na konci kapitoly sa Gai rozhodne, že pre záchranu sveta obetuje aj svoj život a je pripravený otvoriť aj ôsmu bránu...

668.jpg

Kapitola 668

Kakashi, Minato a Lee se snaží Gaiovi rozmluvit otevření osmé brány. Ten je však odhodlaný to udělat. Vzpomene si na mládí a trénink s otcem, který otevřením osmé brány zachránil Gaiův tým před šermíři z Mlžné. Madara se Gaiovi vysmívá, ale brzy mu ztuhne úsměv, protože síla mládí nikdy nezemře!