manga_preview
Boruto TBV 09

Boruto: Two Blue Vortex 1

BorutoBTV.jpg
Číslo svazku (volume): 
borutoTBV/BorutoVolume01

Vyšlo 2. února 2024

BV001_02_03.png

Boruto Two blue vortex 01

Uplynuly tři roky od doby, kdy byl Boruto nucen uprchnout z Konohy. Ve vesnici je stále většinou lidí považován za zrádce a vraha, zatímco Kawaki těží z postavení milovaného syna zesnulého Sedmého hokageho. Po celé tři roky však Boruta nehledají jen Konožané, ale i Code, který ho také chce zabít. A už mu dochází trpělivost.

BV002_01.png

Boruto TBV 02

Konoha úpí pod náporem monster. Jsou slabá, ale je jich prostě příliš mnoho. Zdá se, že Code vypěstoval příšery hledající Ootsutsukiho, aby jejich prostřednictvím zasadil Božský strom. Boruto mu v tom však míní zabránit.

BV003.png

Boruto TBV 03

Boruto zasáhl Codea svou novou technikou - rasenganem Uzuhiko, využívajícím zemskou rotaci. Odteď má Code trpět neustálými závratěmi - alespoň pokud nesplní Borutovy podmínky a nevydá mu Desetiocasého. Vyjednávání o Desetiocasém však naruší příchod Borutových bývalých přátel včetně Kawakiho. Code využije situace a přemístí se do své skrýše, nevědomky i s Borutovou špionážní žábou na svém oděvu.

BV004_01.png

Boruto TBV 04

Boruto pronásleduje Codea až k úkrytu Desetiocasého. Démon zde ale už není. V důsledku Codeova vylepšení získal schopnost přetvořit se v lidské postavy s vlastním vědomím, částečně podobné lidem, jež pohltily božské stromy. Tváří v tvář nečekanému nebezpečí Boruto zruší Uzuhiko a doufá, že mu Code pomůže s postavami bojovat. Ten však prchá. Nakonec se podaří uprchnout i Borutovi, útočiště nalézá u Kashina Kojiho a božského stromu, který kdysi pohltil Sasukeho. Sarada se mezitím neúspěšně snaží prosadit, aby Konoha spolupracovala s Borutem.