manga_preview
Boruto TBV 07

Svazek 57

Volume57Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
57
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč

Název Svazku: Naruto uhání na bojiště!
Naruto senjō e...!! (ナルト戦場へ...!!)
Publikováno v JP: 4. Srpna 2011


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (56) | Následující svazek (58)
535.jpg

Kapitola 535

Iruka si vymýšlí krycí historku, aby zaměstnal Naruta. Narutovi se ale nezdá příliš věrohodná a chce prchnout. Venku díky sage Módu zjistí, že něco není v pořádku a Iruka mu řekne, že Madara útočí. Také mu řekne, že jdou po něm a Beem-san. Nastává dlouhý rozhovor, který Naruto zakončí útěkem do boje. PO cestě najde vzkaz, který mu Iruka vložil za čelenku.

536.jpg

Kapitola 536

Bee se potkává s Irukou, Iruka chce, aby Naruta ochránil. Bee souhlasí a následuje Naruta ven. Kagové ho nehodlají nechat projít, ale Narutovi příjde na pomoc Bee, oba chcou do boje! Zetsu donáší Madarovi, že oba jinchuurikki utekli. Madara tedy vstupuje do boje...

537.jpg

Kapitola 537

Kagové jsou zaraženi, se Sochou kacířského démona, se kterou se vytasil Madara, nečekali. Musí změnit strategii, válka nabrala nových rozměrů. Jak tohle může dopadnout?

538.jpg

Kapitola 538

Liška si chce promluvit s Narutem, považuje ho za neuvěřitelně naivního. Tluče mu do hlavy o válce, vzbudí v něm staré vzpomínky, hlavně na Sasukeho. Poté, naplněný sebejistotou napálí kyuubiho a odchází do války.

539.jpg

Kapitola 539

Naruto slibuje lišce, že vymýtí všechnu nenávist na světě na světě, včetně tév srdci Devítiocasého. Neji se vydává do tábora mediků, aby si nechal ošetřit zranění. V táboře ve stejnou chvíli kdosi zabíjí mediky spojenecké armády. Podle všeho rukou špiona nepřátelské strany. Neji se rozhodne ho najít a medici mají pokračovat a dobře si hlídat záda. Nebo ne? Neji s úšklebkem prohlásí, že to byl on!

540.jpg

Kapitola 540

Sakura dostává milostný dopis, avšak dárci řekne, že je jistý muž, do kterého je zamilovaná. Neji s ní promlouvá. Nebo ne? Druhý a pravý Neji leží venku u Kiby a Akamara. Neji u Sakury je jen Zetsův klon, Sakura ho odhalila a vyslýchá. Na velitelství se zmatkuje, přináší se nové zprávy a Shikaku usilovně přemýšlí, jak odlišit Zetsu a jejich lidi. Před Narutem a Beem se objevuje Raikage s Tsunade, a hodlají je zastavit!

541.jpg

Kapitola 541

Raikage a Tsunade stanuli před Narutem a Beem. Raikage je neústupný, chce je zastavit za každou cenu. Po pokecu o čtvrtém Hokagem, Raikagemu dojde, že Naruto nemá v plánu změnit názor, a tak se rozhoduje, že raději Naruta zabije rovnou a tím že zhatí nepříteli plány. Tsunade protestuje, před zákrokem Raikageho proti Narutovi však zasáhne Bee. Následuje vzpomínka, ve které se dovídáme, že Raikage a Bee nejsou pokrevní bratři.

542.jpg

Kapitola 542

Dovídáme se o minulosti Killer Beeho a Raikageho. Předchozí jinchuuriki vykládá Raikagemu o tom, jak je důležité, aby Beemu pomohl objevit "něco", co pomůže Beemu zaplnit trhlinu, která vznikne v srdci každého jinchuurukiho. Malý Bee se stává jinchuurikim pro osmiocasého.

Další mise v minulosti ukazuje, jak "A-B" Tým stojí v boji proti Namikaze Minatovi. Který Raikagemu sděluje vpodstatě to samé, jako předchozí Hachibi-jinchuuriki.

543.jpg

Kapitola 543

Minato se má k ústupu, Raikage ho ale nechce nechat jen tak odejít. Brzy na to však Minato Raikageho překonává a zaútočí na Beeho. Zpět v přítomnosti Bee Bojuje s Raikagem. Raikage chce pomoc od Tsunade, ta ale prohlašuje, že nechá Naruta projít. Raikage ale útočí slovy i na Beeho a oba si ukážou, čí "laso" je silnější. Raikage vzpomíná...

544.jpg

Kapitola 544

Shikaku se snaží vymyslet strategii proti bílým Zetsu zatímco Raikage stále stojí Narutovi v cestě. I když mu Bee řekl, že jeho bratrská láska mu pomohla s ovládnutím Osmiocasého, i když mu Naruto vysvětlil, že jeho pro změnu pohání láska a důvěra rodičů, Raikage začne sršet blesky. Dovolí Naruto, aby se do boje vložila Tsunade nebo Raikageho zvládne sám?
Zpět na velitelství Shikaku vymyslel plán, ke kterému však potřebuje Naruta...
A na bitevním poli stanul Madara s novou, velice speciální, jednotkou své armády...