manga_preview
Boruto TBV 07

Svazek 48

Volume48Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
48
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis: Hayato


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (47) | Následující svazek (49)
443.jpg

Kapitola 443

Poslední Pein zničen! …I když…ne tak docela…ten skutečný Pein se stále skrývá kdesi v okolí Konohy. Naruto ho najde a vydává se za ním na vlastní pěst! Cestou potká skupinu Inoichiho a Shikaka. Inoichi nechce, aby šel Naruto za Peinem sám, ale nynější zachránce vesnice si s ním chce nutně promluvit. Shikaku, který zavzpomíná na to, co o Narutovi říkal Shikamaru, Naruta podpoří, a ten tak dorazí ke stromu, v jehož kmeni se skrývají Nagato a Konan. Vypadá to, že i hlavní Pein chce s Narutem mluvit…

444.jpg

Kapitola 444

To, co teď Naruto chce ze všeho nejvíc, je pomsta! Chce zabít Nagata, ale už není to zbrklý děcko, a proto se ovládne a chce si s Nagatem promluvit. Oba totiž byli Jiraiyovými studenty. Naruto nakonec Nagata zaujme, proto se rozhodne mu vyprávět svůj příběh a tak mu říct, kvůli jaké bolesti se stal Peinem. Nagatův příběh začíná, když byl ještě dítě a při válce v Deštné byli zavraždění jeho rodiče (ačkoli to byli civilisti). Vrazi byli ninjové z Listové…

445.jpg

Kapitola 445

Poprvé se projevila krutá síla rinneganu, která zabila vrahy Nagatových rodičů! Peinův příběh pokračuje tím, jak se stal sirotkem, který neměl co jíst a nezbývalo mu nic jiného, než žebrat. Nakonec se setkal s Konan a Yahikem, ti mu pomohli a přijali ho mezi sebe. Spolu pak kradli a snažili se přežít. Později, když pak byli svědky souboje Hanza Salamandra a Sanninů z Listové, vyslovil Yahiko svůj sen (nastolit ve světě mír) a Nagato byl odhodlán ho podpořit.

446.jpg

Kapitola 446

Pein vypráví dál: trojice dětí z Deštné vyhledala ninji Jiraiyu, Tsunade a Orochimara, aby je naučili ninjutsu a pomohli jim tak přežít. Jiraiya se sirotků ujal a když uviděl sílu rinneganu začal trojici učit techniky ninjů. Po třech letech tréninku odešel a svou naději na vytvoření míru na světě vložil do Nagata. Později vznikla v Deštné skupina v čele s Yahikem, která se snažila šířit do světa mír. Hanzo Salamandr, vůdce vesnice, se ale obrátil proti nim, a kvůli Hanzovi Yahiko zemřel! Další obrovská rána pro Nagata!

447.jpg

Kapitola 447

Po smrti Yahika se Nagato rozhodl definitivně zničit Hanza a převzít Deštnou pod svou vládu. Použil tak techniku přivolání sochy kacířského démona, což z něj udělalo Peina, se vším všudy. Hanzo byl zničen, Nagato (spolu s Konan) vládli Deštné, a s touhou se pomstít založili Akatsuki. Potom se Nagato snaží Narutovi vysvětlit svůj názor na mír. Naruto, přestože chce Peina zabít, ho se vzpomínkou na Jiraiyova slova a jeho první knihu nechá žít. Naruto nikdy nepřestal věřit v Jiraiyův sen o míru!

448.jpg

Kapitola 448

Nagato stále odmítá Narutovy teorie o míru. Naštěstí si Naruto vzpomene na poslední slova v Jiraiyově knize. V prvním díle zvrhlého poustevníka je taky napsáno, že se inspiroval svým studentem, kterým byl Nagato, ale jméno hlavního hrdiny zní Naruto. Tahle shoda náhod ovlivnila Nagata natolik, že Naruta začal obdivovat a dokonce svěřil budoucnost světového míru do jeho rukou. Teď chce Nagato použít jakousi techniku se slovy: „Já ti budu věřit, Uzumaki Naruto!“

449.jpg

Kapitola 449

Naruto přesvědčil i Nagata, aby se dal na lepší cestu, než je cesta pomsty. Nagato tak použije techniku, která způsobí jeho absolutní vyčerpání, aby oživil ty, kteří přišli o život poté, co se Pein ukázal v Konoze. Ožívá tak i Fukasaku a spousta dalších. Kakashi se rozloučí se svým otcem a taky se navrací k životu (yatta Smiling). I Konan Naruta teď uznává, odchází od Akatsuki a odnáší si s sebou dvě mrtvá těla svých přátel – Yahika a Nagata…Sasuke mezitím se svým týmem vyráží do Konohy, nevědomky, že je zničená.

450.jpg

Kapitola 450

Naruto se vrací do Konohy jako skutečný hrdina, kde ho vítají a oslavují davy jeho přátel, senseiů a civilistů z Listové! Nechybí samozřejmě rána pěstí od Sakury, kterou vystřídá vřelé objetí. Nastává ale další problém: Tsunade je v bezvědomí, vesnice se potřebuje vzchopit, a je tak třeba vybrat nového Hokageho. Přestože je zprvu navrhován a následně i schválen Kakashi, Danzou chytne příležitost za pačesy a na post Hokageho doporučí sám sebe. Feudální pánové nakonec svolí, ale konožským ninjům je jejich rozhodnutí proti srsti.O zničení Konohy a smrti Peina se dozví i Akatsuki a následně taky tým Samui z Oblačné.

451.jpg

Kapitola 451

Konoha se musí obnovit, proto každý zapojuje své síly (a hlavně Yamato, který staví domy téměř pouhým lusknutím prstem). Přichází na pomoc i Tazuna s Inarim ze země Vln. Sasuke, na kterého teď Naruto vzpomíná a věří v jeho návrat, běží do Konohy, aby se pomstil těm, co mu způsobili bolest. Tým z Oblačné přichází, aby předal zprávu Hokage. Tsunade je ale v bezvědomí, proto oznámení převezme Danzou a schválí Sasukeho zneškodnění!

452.jpg

Kapitola 452

Naruto ani Sakura nejsou zrovna dvakrát šťastní, že je Danzou Hokage, a co víc, že nechal zabít Sasukeho! Kakashi je naštěstí včas zadrží, než udělají nějakou blbost. Danzo chce Naruta sledovat pomocí svého podřízeného Saie. Tým 7 má podobný plán – pomocí Saie chce zjistit vše o Danzovi. Sai má ale na jazyku prokletou pečeť, která mu nedovolí vyzradit cokoli o Rootu. Rozhovor je narušen útokem Omoie a Kurui – týmu z oblačné. Ti chtějí zase informace o Sasukem. Naruto se taky dozvídá, za co je Sasuke zodpovědný!

453.jpg

Kapitola 453

Sasuke se cestou do Konohy setkává s Madarou, a dozvídá se, že v misi na chycení Hachibiho neuspěl a Konoha je zničená. Zetsu podává doplňující informace o Danzovi a summitu pěti Kage! Sasuke tak mění plán a jeho cílem je teď právě jednání pěti velkých vesnic. Madara zatím kuje pikle a vymýšlí nějaké své ďábelské plány. Naruto zatím jedná s ninji z Oblačné. Chce jim pomoct, protože ví, že jinchuuriki Killer Bee je na živu a ví i užitečné informace o Akatsuki.