manga_preview
Boruto TBV 08

Boruto 14

boruto_cover_14_maly.jpg
Číslo svazku (volume): 
borutomanga/BorutoVolume14

Vyšlo 30.4.2021


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


B52.png

Boruto 52

Na Kuramovu radu zkusí Naruto přepnout do nového módu, umožňujícího ještě větší produkci čakry - baryonového módu, využívajícího jadernou fúzi. Sasuke a raněný Boruto sotva stíhají sledovat průběh dalšího boje. Isshikimu rychle dochází životní síly, ale i Narutovy zásoby čakry se ztenčují. V časové tísni Isshikiho napadne, jak k sobě rychle přivolat Kawakiho... jako vodítko k jeho nalezení poslouží Kawakiho protetická ruka napájená Narutovou čakrou.

B053_01.png

Boruto 53

Kawaki se ocitl v Isshikiho dimezi, kde mu má být znovu implantována kaama. Po zjištění, že Isshikimu zbývá jen pět minut života, se však rozhodne unikat tak dlouho, až nebude, kdo by mu kaamu implantoval. Isshiki se ho snaží donutit k návratu výhrůžkou, že zavraždí Naruta. A Kawaki, zoufalý z představy, že by zemřel jediný člověk, co se k němu kdy choval laskavě, se vzdává. Nebo to tak aspoň vypadá. Až po předání kaamy Kawaki prozradí, že se nevrátil on sám, ale jen jeho stínový klon. Nezazálohovaný Isshiki následně umírá. Místo radosti z vítězství však naše hrdiny čeká šok - Momoshiki ovládl Borutovo tělo a nečekaně zaútočí.

B054.jpg

Boruto 54

Momoshiki je blízko svému cíli - díky Borutovu tělu se může hýbat dle libosti, Naruto zkolaboval a Sasuke přišel o rinnegan. Navíc Kawaki je stále použitelný jako obětina pro Desetiocasého - ačkoli přišel o kaamu, v jeho těle je extrahovaná většina Isshikiho dat. Kawaki myslí na Boruta, který stále dříme v těle ovládaném Momoshikim. Vzpomíná na společně strávené chvíle a poznává, že je pro něj Boruto téměř bratrem. Rád by Boruta přivedl k vědomí, k tomu je ale potřeba dodat mu čakru. Momoshiki ze stejného důvodu odmítá pohlcovat čakru z útočných technik, ale Kawaki ho k tomu donutí, když se sám málem upálí. Borutovi se pak v poslední chvíli povede zbavit vetřelce vlády nad svým tělem. Přesto situace nevypadá dobře - oba chlapci jsou vyčerpaní, Sasuke raněný, a Naruto nejeví známky života.

B055.png

Boruto 55

Naruto s Kuramou se ocitají ve světě mezi nebem a zemí. Naruto si myslí, že zemřel, ale je vyveden z omylu - byl to Kurama, kdo obětoval svůj život za použití baryonového módu, a Narutovi to zamlčel. Všichni lidští hrdinové z Konohy souboj přežili a mohou se vrátit domů, i když až poté, co si Boruto s Kawakim všechno vyříkají. Zatím se v sídle Kary probouzí její další člen Code a zjevuje se mu Isshiki. Code se měl původně stát Isshikiho schránkou. Na rozdíl od Kawakiho po tom z celého srdce toužil, ale jeho tělo k tomu nebylo vhodné. Teď se stává dědicem Isshikiho odkazu - má nakrmit Desetiocasého a pozřením čakrového ovoce se stát novým Ootsutsukim.