manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 50

Volume50Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
50
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis: Hayato


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (49) | Následující svazek (51)
464.jpg

Kapitola 464

Raikage stále napadá Sasukeho drsnými útoky, ale do boje vstupuje Gaara a zastavuje Raikageho úder! Kazekage se snaží přemluvit Sasukeho, aby se vrátil do Konohy a vymanil se z cest temnoty. Sasuke samozřejmě odmítá a Gaara svůj písek obrací proti němu! Teď jdou proti Sasukemu dva Kagové a jejich silní spojenci. Všichni naráz provedou útoky, které Sasuke nemohl přežít…přesto přežil! Absolutní ochrana Susanoo ho ochránila! Karin zatím našla Danza, ale i zbylí Kagové vědí o vetřelcích a jejich senzibilovi…

465.jpg

Kapitola 465

Sasuke využívá Susanoo ke strhnutí stropu sálu, ve kterém bojuje s Kagy. Jejich rozrušení využije k úniku za Danzem, aby ho zabil. Zjeví se tak v místnosti, kde Kagové jednali. Danzou bere nohy na ramena a i se svými poskoky utíká jen se za ním zapráší. Ao ho chce chytit a Sasuke taky vyráží za svým cílem, avšak do boje se zapojuje Mizukage se svým kekkei genkai youtonu (což je něco jako kyselina).

466-preview.png

Kapitola 466

Mizukage svádí Sasukeho během souboje, svou kyselinou mu rozpouští Susanoo a potom i jeho samého. Situaci zachrání bílý Zetsu, který se přisaje na všechny Sasukeho nepřátele a začne z nich vysávat chakru, kterou potom předá Sasukemu. Kagové se ale parazita zbaví a ukáže se, že i děda Tsuchikage nepatří do starého železa, protože Sasukeho sejme svou technikou prachu. Ale co se nestane! Najednou vzuuum, a zjeví se Madara se Sasukem přes rameno!

467a-preview.png

Kapitola 467

Madara odnesl Sasukeho svou časoprostorovou technikou, a teď Kagům vysvětluje, o co mu vlastně jde. Nakonec z něj vyleze, že zamýšlí chytit všechny lidi do genjutsu, chce aby se všechno stalo jím a on tak byl úplný. Ovládnout svět a zaručit mír, toho prý chce dosáhnout. Potřebuje k tomu ale ještě Hachibiho, Kyuubiho a rinnegan! Kagové samozřejmě odmítají spolupráci, proto Madara s ledovým klidem vyhlašuje Čtvrtou Velkou Válku Ninjů!

468.jpg

Kapitola 468

Je snad Madara cvok, aby vyhlašoval válku? Asi jo! Ale rozhodně má proč si věřit. Teď je ještě důležitější vytvořit alianci ninjů. Ani samuraiové nezůstanou ve válce stranou a Mifune se tak staví na stranu ninjů. Naruto stále urputně hledá Sasukeho, ale přichází Sakura s několika dalšími ninji z Listové, aby si s ním promluvila. Další jinchuuriki (Killer Bee), kterému je nějaká válka úplně buřt a radši trénuje zpěv s mistrem enky, se setkává s Kisamem, který ho chce chytit pro Akatsuki.

469.jpg

Kapitola 469

Velký medvěd/mýval Ponta se vrhá proti Kisamemu, který si přišel pro Killer Beeho. Mezitím je Ao na stopě Danzovi a jeho společníkům. Fuu, který je jedním z Hokageho bodyguardů, nastraží past, do které se Ao chytí, a nepřítel manipuluje s jeho tělem za účelem získání byakuganu! Zbylí Kagové zatím zvolí do čela aliance Raikageho, což nakonec všichni jednohlasně schválí. Naruto se setkává se Sakurou, která mu přišla vyznat lásku a zrušit jeho slib o přivedení Sasukeho zpátky. Naruto jí ale nevěří ani nos mezi očima a slib zrušit nechce!

470.jpg

Kapitola 470

Narutovi zřejmě nejde jen o slib, který dal Sakuře, ale Sasukeho chce zachránit především ze své vlastní vůle! Sakura tak zklamaná/naštvaná odchází a má v plánu najít Sasukeho na vlastní pěst! Kisame odrovnal Pontu a teď proti němu jde enkový zpěvák a i sám Killer Bee. Zprvu to vypadá, že Kisame dostane pořádný kotel, ale ukáže se síla jeho žraločího meče, který vysává chakru z Hachibiho! Samehada kompletně odhalena!

471.jpg

Kapitola 471

Samehada požírá chakru Hachibiho ve velkém, ale přece jen není nenasytná. Killer Bee se mění do druhé formy démona a Kisame to pěkně schytá! Žralok z Akatsuki teď má díru v těle, ale Samehada je velmi užitečná v přenosu chakry, kterou teď vloží do Kisameho těla, čímž ho zachrání. Kisame zaplaví svou technikou přilehlé okolí a boj tak bude pokračovat pod vodou! Fuu se zatím snaží získat Aův byakugan, ale ten je zapečetěný, proto ho musí získat jinak než pouhým vydloubnutím oka…

472.jpg

Kapitola 472

Kisame splynul se Samehadou a je tak ještě zrůdnější než obvykle! Skutečně je jak ryba ve vodě, ale proti němu stojí chobotnice! Killer Bee, ze kterého už jeho nepřítel vysál téměř všechnu chakru, oslepí Kisameho inkoustem, jak už to chobotnice dělávají. Opět se tak boj přesouvá na souš, ale Killer Bee a Hachibi jsou na pokraji sil. Samehada si ale chakru osmiocasého natolik zamilovala, že zradila svého pána a dala se na stranu Killer Beeho. Kisame vezme meč svého soupeře a chce mu s ním useknout nohy!

473.jpg

Kapitola 473

Hromy, blesky! Killer Beeho přichází zachránit jeho bratr Raikage se svými kumpány! Jejich společným útokem pak Kisamemu urazí hlavu a řady Akatsuki jsou tak stále řidší a řidší. Mizukage, která chytila Aa ještě než spadl na čepel kamy, zjistí, že v jeho těle je Danzův poskok a Fuu se tak musí vrátit do svého těla! Listová tak byakugan opět nezískala zpět. Demaskováni jsou i Juugo a Suigetsu, kteří se skrývali mezi samuraji. Mezitím Saiův klon vyzradí Narutovi pravdu o Sakuřině plánu.