manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 1

Volume01Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
01
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: 189 Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis: Uchiha Joane Jane


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Následující svazek (2)
chapter001_00.jpg

Kapitola 1

V dávných časech na Konohu zaútočil 9-ocasý líščí démon Kyuubi. Tehdejší 4. Hokage ho zapečetil do Naruta.
Uzumaki Naruto byl opuštěný, a aby na sebe upozornil dělal samé vylomeniny.

Naruto již potřetí propadl u genninských zkoušek, toho využil jeden z jeho učitelů Mizuki-sensei. Řekl Narutovi že když ukradne svitek zakázaných pečetí tak se může stát silnějším. Ale Mizuki svitek chtěl jen pro sebe a prozradí Narutovi o tom že je v něm zapečetěný Kyuubi. Iruka-sensei, jeho třídní učitel, ochrání Naruta, ale sám se dostane do úzkých a Naruto ho zachrání technikou kterou se naučil ze svitku.

Iruka ho proto nechá odmaturovat.

chapter002_02.jpg

Kapitola 2

Naruto se fotí na kartu ninji. Jenže mu fotka neprošla tak se musí fotit znova.
Zde se setkává s Konohamarem vnukem 3 Hokageho. Konohamaru po něm chce, aby byl jeho šéf a naučil ho „sexy no jutsu“ , protože se chce stát Hokagem. Naruto mu vysvětluje, že to není tak lehké. Nakonec se dohodnou, že budou soupeři, protože oba usilují o titul Hokage. Mezitím je hledá Ebisu soukromý učitel Konohamara o kterého se obává z důvodu Kyuubiho v Narutovi. Když je najde, chce odvést Konohamara pryč ale Naruto ho porazí technikou „Hárem no jutsu“ (kombinace kage bunshin a sexy no jutsu)

chapter003_01.jpg

Kapitola 3

Den kdy budou nový gennini rozděleni do týmů. Haruno Sakura, dívka o kterou se Naruto zajímá ho vyhodí z místa v lavici aby mohla sedět vedle Uchihy Sasukeho. Naruto nechápe co je na něm fascinujícího tak si dřepne na lavici a zpříma mu hledí do tváře, někdo do něj strčí a Naruto a Sasuke se políbí. Tým 7, jehož členy se staly Naruto Sakura,Sasuke se brzy dozvědí jakého budou mít senseie. Mezitím Naruto sváže Sasukeho a vydává se za něj aby zjistil co si o něm myslí Sakura. Jenže má břichobol a musí na záchod. Mezitím pravý Sasuke se rozváže a oznamuje že musí jít na schůzku týmu 7 a zastává se Naruta před ní.

chapter004_01.jpg

Kapitola 4

Hatake Kakashi jejich nový Sensei a přišel pozdě na schůzku a nechal se nachytat Narutem a houbou ve dveřích. Následuje představování. Druhý den je čeká „trénink přežití“ kdy se rozhodne, zda jsou definitivně genniny či se vrátí zpět na akademii. Musí mu vzít rolničky. Jenže oni jsou tří a rolničky jsou dvě.

chapter005_01.jpg

Kapitola 5

Tréning je v plném proudu. Naruto zaútočil ale Kakashi si s ním hravě poradil. Uštědřil mu Sennen Goroshi (1000 let bolesti) Sasuke a Sakura se schovají a Naruto mezitím přímo bojuje s Kakashim. Pošle na něj klony a dostane se za něj. Nejdříve to vypadá, že ho konečně dostane v tu chvíli Kakashi zmizí a na své původní místo dá jednoho z Narutových klonů.

chapter006_Naruto_5-00.jpg

Kapitola 6

Naruto je poražen a chytá se do pasti. Sasuke využije Kakashiho nepozornosti a zaútočí, ale díky tomu ho může jejich sensei lokalizovat. Saukra doufá, že se Sasukemu nic nestalo při běhu uvidí Kakashiho a zastaví se. Ale ve skutečnosti byl za ní. Kakashi na ní použije Genjutsu a ukáže jí zraněného Sasukeho. Ta hrůzou omdlí.

chapter007_01.jpg

Kapitola 7

Sasuke bojuje s Kakashim vede si dobře, Dokonce se dotkne rolniček. Nakonec ho sensei „zahrabe“ pod zem až po bradu. Naruto se mezitím dostal z pasti a připravuje se, že sní oběd a Kakashi ho chytí. Sakura objeví zahrabaného Sasukeho a opět omdlí poté když se probudí je čas na oběd. Naruta přivázal ke kůlu a všem řekl že se nemusí vracet do akademie ale že by rovnou jako ninjové měli skončit.