manga_preview
Boruto TBV 09

Boruto 3

obalka_mensi.jpg
Číslo svazku (volume): 
borutomanga/BorutoVolume03

Vydáno 2. května 2017


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1 2 3
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Bo008.png

Boruto 8

Momoshiki je po pohlcení Kinshikiho mnohem silnější a vmžiku poráží čtyři kage. Naruto se nedrží zpátky a vypustí lišku, ale Momoshiki vytvoří kamenného obra, který s liškou dokáže soupeřit. Teprve když do souboje zasáhne Sasuke a obalí lišku Susanoem, podaří se dvojici zvítězit. Boj už se zdá být u konce, když se na scéně objeví Katasuke a použije na Momoshikiho nindžovskou zbraň, čímž mu dodá sílu. Momoshiki spoutá kage i Sasukeho stínovou technikou a hodlá s nimi skoncovat. Boruto si uvědomuje, že do souboje musí zasáhnout.

Bo009.png

Boruto 9

Všichni kage a Sasuke byli uvězněni ve Stínovém spoutání a Borutovi nezbývá nic jiného než jednat. Hází po Momoshikim svůj "mizející" Rasengan, kterým ho překvapí a donutí ho uvolnit techniku, která držela v zajetí ostatní. Naruto pomůže Borutovi vytvořit obří Rasengan, se kterým Momoshikiho poráží.

01.jpg

Boruto 10

Momoshiki je sice poražen, ale Borutovi se po boji zjeví jeho přízrak a předpovídá mu budoucnost.
V Konoze se po chuuninské zkoušce vrací život k normálu. Výprava z Písečné odjíždí domů, tým Ino-Shika-Chou se mezi misemi hašteří a Boruto se stává novou hvězdou vesnice. I jeho týmoví kolegové si všimnou, že je Boruto vyrovnanější a sebevědomější. Nikdo však netuší o nové značce na Borutově ruce ani o proroctví, které mu od setkání s Momoshikim zní v hlavě.

Bo011.png

Boruto 11

Lupiči z gangu Jezevců se rozhodli vykrást banku. Ke své smůle si však vybrali tu konožskou, takže hned po činu mají v patách tým Konohamaru. Sarada a Mitsuki zneškodní dva ze tří lupičů. Boruto pak, navzdory plánu, iniciativně zabije i třetího, čímž znemožní vysledovat stopu k veliteli gangu.
Mezitím v Konoze Naruto a Shikamaru debatují o bezpečnostních hrozbách. Starost jim dělá jak velitel Jezevců, tak i otázka, kdo v poslední době ovládal Katasukeho z oddělení nindžovských technologií. Navíc se Naruto chystá na schůzi s feudálním pánem Ohnivé země.
A v souvislosti s onou schůzí čeká Boruta nová mise. Má dělat ochranku Tenzouovi, synkovi feudálního pána. A nedá se říct, že by si s novým klientem zrovna padl do oka.