manga_preview
Boruto TBV 08

Svazek 53

Volume53Cover.jpg
Číslo svazku (volume): 
53
Stažení celého svazku: 

Tento svazek již vyšel v oficiálním českém překladu od CREW a můžete si ho zakoupit v jejich internetovém obchodě.
KOUPIT
Cena: Kč
Zodpovědní uživatelé: 

Popis:Darth Koťátko


Shrnutí Kapitol
Kompletní seznam svazků
Úroveň spoileru - Velmi vysoká

Naruto

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

Naruto: Shippuuden

28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72

Boruto: Naruto Next Generations

Naruto Gaiden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

Boruto: Two blue vortex

1
Série navazuje na Boruto Next generation, ale mladí hrdinové jsou starší o 4 roky. Jejich svět se na sklonku předchozí mangy obrátil naruby, nyní nastal čas dát ho do pořádku.

Město beze mne

1 2 3 4 5
Manga s paranormální a detektivní zápletkou z prostředí Japonska nedávné doby. Hlavní hrdina Satoru prožívá nenaplněný život, okořeněný jen tím, že je schopen vrátit se v čase o chvíli zpátky a zabránit neštěstí ve svém okolí. Co ale když dostane šanci změnit své vlastní dětství? Více zde.

Rock Lee SD

1
Rock Leeho jaro mládí: Extrémní nindža trénink je manga v roztomilém stylu chibi od Kishimotova někdejšího asistenta Kenjiho Tairy. Pojednává o útrapách, radostech a síle mladí Rock Leeho, který svou jednoduchostí a přímostí dostává své parťáky do podivných situací.

Sasukeho příběh – Uchiha a hvězdný prach

1
Sasuke Uchiha míří do astronomické observatoře Tatar daleko od Ohňové země. Spojí se Sakurou a společně se ponoří do tajného hledání stop po Mudrci šesti cest. Na jejich úspěchu či nezdaru stojí život Naruta. Brzy však budou zataženi do smrtícího spiknutí, které otestuje tento manželský pár.
Novela se odehrává v čase mezi mangou Naruto a Boruto.

Samurai 8: Hachimaruovy příběhy

1 2 3 4 5
Kishimotova manga z futuristického samurajského prostředí plného nečekaných událostí a zvratů, kočičího samuraje a malého chlapce, který poprvé vyšel z domu.


Předchozí svazek (52) | Následující svazek (54)
495.jpg

Kapitola 495

Bee se najednou nějak má k Narutovi, je pohodovější, a Naruto opět míří pod vodopád pravdy a opět vychází... S vítězstvím, porazil svou zlou část slovy inspirovanými Beeho životem. Bee mění své rozhodnutí, naučí Naruta kontrolovat lišku, a to hned.

496.jpg

Kapitola 496

Naruto bude bojovat s Devítiocasým! Po očistném rituálu u Vodopádu pravdy vchází do svatyně, kde bude sejmuta jeho pečeť čtyř živlů a on se bude moci setkat s Kyuubim. Naruto se ponoří do sebe a mluví s liškou, strhává pečeť a kyuubi se vydává na svobodu. Naruto se s pomocí Beeho hodlá chytit chakru démona a získat tak jeho sílu...

497.jpg

Kapitola 497

Naruto s Beem se pouští do Kyuubiho. Bee zadrží obří výbuch, ale víc toho nesvede, Naruto je v tom sám. To mu ale stačí, po urputném boji dosáhne toho, čeho chtěl, táhne kyuubiho chakru. Ale je rozptýlen a kyuubi táhne jeho i svou chakru zpět! Narutova temná stránka se táhne na povrch, on s ní ale urputně bojuje. V reálu se začne vytvářet na něm plášť z kyuubiho chakry, jež se snaží Yamato zastavit. Uvnitř sebe ale Naruto potkává... Svou matku...

498.jpg

Kapitola 498

Naruto před sebou vidí rudovlasou ženu, nepoznává ji a prohlásí ji za kyuubiho špatnou proměnu, ale schytá ránu přes hlavu. Naruto pozná, že je to jeho matka. Spojí síly a hodlají vyřídit Kyuubiho. Naruto se mezitím své matky ptá, jak se poznala s Minatem (jeho otcem) a dobírá si ji, když říká nesmysly. Ona tedy vypráví a přidá i to, jak ji Minato zachránil. Taťka "Žlutý blesk z listové", mamka "Krvavá paprička" měli synátora "Oranžového hokageho z listové", který holdá zkrotit tu zatracenou lišku!

499.jpg

Kapitola 499

Matčina slova Narutovi dodaly sílu, Kyuubi nemá šanci. Je uzavřen do techniky Mudrce šesti cest a získává tím tedy jeho sílu... Kushina chce jít za Minatem, ale nejprve Narutovi řekne pravdu. Byla předchozí jinchuuriki kyuubiho!

500.jpg

Kapitola 500

Kushina vypráví Narutovi, proč se stala jinchuurikim, co znamená znak, který nosí (nejen) Naruto na zádech, o útoku na listovou a jakto, že liška byla v ní, když s ní útočil Madara na Konohu. Je to narození dítěte. Když její předchůdkyně, první jinchuuriki lišky, Mito Uzumaki, měla porodit, pečeť málem selhala. U Narutova narození byla kolem Konohy vztyčena bariéra, aby se nic nestalo. V té době se narodil Sasuke. Naruto je po narození ihned zajat neznámým chlápkem s maskou a pláštěm!

501.jpg

Kapitola 501

Všichni jsou překvapeni a rozrušeni. Minato se s Narutem přemístí, aby ho zachránil a spěchá pro Kushinu. Moc ale nestíhá, kyuubi vrhá na zem děsivý stín. Kushina vyjmutí přežila, sice jen tak tak, ale přežila, Minato si ji odnáší pryč, k Narutovi. Kushina se k němu v slzách stulí a Minato odchází zastavit devítiocasou lišku. Ve vzduchu je cítit napětí...

502.jpg

Kapitola 502

Kyuubi zuří a ničí vesnici. Minato ho ale nehodlá nechat jeho Listovou zničit, avšak je rozptýlen oním maskovaným mužem. Oba spolu bojují a Minato v něm poznává Uchiha Madaru. Rychlostní souboj pokračuje a Madara brzy končí obličejem v zemi, když si myslí, že vyhraje, ale Minato ho překvapí.

503.jpg

Kapitola 503

Minato bojuje s liškou, vesnice se pokouší chránit a děti jsou odvedeny do bezpečí, a Madara prchá s příslibem, že si jednou lišku i svět podmaní. Minato se přemístí i s liškou pryč a Kushina oznamuje, že na chvíli zadrží kyuubiho. Vtáhne ho do sebe, ale Minato je proti. Zapečetí jej do Naruta, a oni se s ním budou moci znovu setkat. Minato začne tvořit pečetě.

504.jpg

Kapitola 504

Minato tvoří pečeť shiki fuujin a Kushina není dvakrát nadšená, nechce, aby se Minato obětoval. Pečeť je v plném proudu a Kushina promlouvá k Narutovi. Naruto překypuje emocemi, ale uleví Kushině tím, že jí řekne, že jim nikdy nedával za vinu, když do něj zapečetili kyuubiho. Dřív než to, mu totiž dali lásku. Kushina se rozslzí.