Boruto 45
Manga-tým vám přináší další kapitolu, tentokrát s informacemi, čím se nechá vytočit Shikamaru, proč Amado nosí brýle a co znamená zahradničení v podání klanu Ootsutsuki. Užijte si ji :)
Manga-tým vám přináší další kapitolu, tentokrát s informacemi, čím se nechá vytočit Shikamaru, proč Amado nosí brýle a co znamená zahradničení v podání klanu Ootsutsuki. Užijte si ji :)
Všimla som si že anime nebude vychádzať ale ako je to s mangou? Tá bude normálne pokračovať? Inak ďakujem za preklad (som sa nejak do toho zažrala )
"Without strong opponent, living is not fun."- Aomine Daiki
Slušně se to rozjíždí, juj, děkuju za vaši trpělivou a obětavou práci!
Pravidla a rady ohledně vkládání obrázků najdete na stránce Jak přidat obrázek a Pravidla vkládání FA
KURZÍK KRESBY
NARUTO ANTISTRESOVÉ MALOVÁNKY a NARUTO PEXESOVÁ HRA - odkazy na stažení ZDE
Moc děkuji. S napětím se už těším na další!
Po několika letech tichého navštěvování Konohy jsem do ní nakonec doopravdy vstoupila. Tak mě tu máte!
Vďaka Chcela som oznámiť, že mám dojem, že na str.18 "vyzvednou (chýba t) balík," ale nahlásenie chyby nefunguje, hlási error.
Ahoj Děkujeme za upozornění. Možná ti to hodilo eror, ale k nám do domečku to došlo hned 2x, takže to funguje, ale asi to hlásí chybu.
Novinky v mojí tvorbě
Deviantart
Pletení šňůr tradiční japonskou technikou
Gorin - samurajská show
Je to taká pidi chybička, už mi z tých korektúr asi hrabe a veľmi pozorne čítam Dobre, že píšeš, aby sme zbytočne nezavaľovali Manga domček spamami. Myslela som, že spadol zas web, ale ostatné fungovalo.
To bude iná sranda , ked Kashin Koji sklame ako výtvor. V podstate som sa nedozvedel nic nového.
24.8.2020 Sasuke is dead. Zomrie Tenten alebo Sasuke ?
noooo tak tohle je hodně zajímavý díl