To, či sa podarilo Narutovi dostať z problémov v ktorých sa ocitol a aj to, kto je Kurama sa dozviete v českej verzii kapitoly 568!
Preklad je tu trošku neskôr, ale veríme, že aj vy ste využili sviatky, aby ste si oddýchli a strávili nejaký čas s rodinou, známymi, alebo kamarátmi
p.s. Kedy vyjde nasledujúca kapitola nie je isté, takže bude musieť čakať ;-)
Kapitolu si můžete přečíst online, či stáhnout přímo tady v tomto článku.
Předchozí kapitoly si můžete pročítat v online čítárně, nebo dohledat v seznamu svazků. Pro informace o vydání další kapitolyzajděte do fóra Manga (Nové díly), kde si můžete o nové kapitole také pokecat.
Pro lepší pohodlí při čtení si můžete zobrazit stránku na celou obrazovku stiskem klávesy F11 (funguje ve většině prohlížečů).
RSS
| Česká stránka o seriálu NARUTO a BORUTO. Slouží pouze jako fan web, všechny postavy a příběh vymyslel Kishimoto Masashi, popř. TV-TOKYO, a také jsou jejich majiteli. Obrázky na webu patří jejich autorům. Titulky k anime a překlad mangy patří týmu Konoha.cz. Není dovoleno si je přivlastňovat (tzn. měnit jméno překladatele). Pokud je chcete použít, vždy uveďte zdroj. Články patří tomu, kdo je vložil, není-li uvedeno jinak. Prosíme, nekraďte tyto články do svých blogů. Konoha.cz je web bez komerčních reklam, o žádné nestojíme.