manga_preview
Boruto TBV 07

Henge: Kongōnyoi

Český název: 
Přeměna: Adamantinová tyč
Název ve znacích: 
変化・金剛如意
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
Opičí král Enma
Popis: 

Technika přeměny Opičího krále Enmy, kdy se změní na Adamantinovou tyč, která je charakteristická svojí tvrdostí diamantu a schopností prodloužit se vlastní vůlí. Je to dominantní zbraň Třetího Hokage, Sarutobi Hiruzena. Tato tyč byla schopna bez námahy zničit dřevěné struktury vytvořené Hashiramou, uživatelem Mokutonu (Živel dřevo); také porazit Kuramu a poslat ho až na hranice Konohy a zničit větve Božského stromu.

Když je Enma přeměněn na Adamatinovou tyč, je pro něj možné použít i jeho drápy, které vytáhne z tyče - zároveň jsou elementem překvapení a nejistoty. Tato technika je brána jako jedna z nejvyšších technik, kdy vlastní vůli měněné tvary k obraně nebo k útoku leží za normální hranicí možností boje. Hlavní metody útoku leží v úderech, kdy plně využívá schopnosti manipulovat svojí velikostí a délkou.

A tvrdost diamantu také přidává tyči destruktivní sílu. Ale navzdory své tvrdosti, Enma poznamenal, že stále může být zraněn mečem Kusanagi, který používá Orochimaru.

Překlad od CRWE: Tvar měnící hromoklín (Proměna: Hromoklín)
Debut:
Anime - Naruto 71
Manga - Naruto 120, str. 10

Obrázek: 
Adamantiová tyč.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie