manga_preview
Boruto TBV 07

Gentōshin no Jutsu

Český název: 
Technika astrální projekce
Název ve znacích: 
幻灯身の術
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
Nagato
Popis: 

Technika slouží jako komunikační prostředek Akatsuki, kteří se společně můžou domlouvat, přestože jsou od sebe hodně daleko vzdálení. Členové Akatsuki si sednou a vyšlou "myšlenkové vlny" (思念波, shinenha) přeměněné do čakry. Tyto myšlenkové vlny jsou sesbírány Peinem, který slouží jako jakási kontrolní věž. Pein zvětší myšlenkové vlny a zobrazí je na speciálním místě pomocí iluzionárních těl. Iluzionární těla se liší od pouhých odrazů. Když Pain vysílá myšlenky členů, můžou společně hovořit a používat různé techniky.

Tyto virtuální obrazy vypadají jako členové, které představují. Jediný rozdíl je, že stojí s rukami sevřených do pečeti berana. Obrazy také jsou průhledné, až na oči. V anime obrazy odráželi spektrum barev, podobných jako má duha. Jejich těla se občas trochu zdeformují nebo zablikají, jako kdyby zachytili nějaké elektronické rušení; podobné problémy se týkají i hlasů Akatsuki.

Ruční pečeť: beran
Debut:
Anime - Naruto 135
Manga - Naruto 238, str. 17

Jméno techniky zaznělo v třetím databooku.
Jméno techniky se také někdy překládá jako Technika magické lucerny.

Obrázek: 
AstralB.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie