manga_preview
Boruto TBV 07

Karorii Kontorouru

Český název: 
Kontrola kalorií
Název ve znacích: 
カロリーコントロール
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
klan Akimichi
První objevení: 
33. díl anime, 55. kapitola mangy, str. 6 (jméno techniky zaznělo v 534. kapitole mangy, str. 1)
Popis: 

Kontrola kalorií (カロリーコントロール , Karorii Kontorouru) je skrytá technika používaná klanem Akimichi a slouží jako základ ke všem jejich technikám.

Přehled

Tato technika poskytne uživateli schopnost volně přeměnit kalorie uložené v těle na čakru, kterou Akimichi používají v jejich unikátním bojovém stylu, kdy si zvětšují části těla nebo celé tělo. Člen klanu, který je méně zkušený v této technice, používá Tři barevné pilulky, aby vyvolal průběh; nicméně tyto pilulky mají nežádoucí účinky, aby mohli přeměnit všechny kalorie v uživatelově těle na čakru. Jakmile ale techniku zvládne, uživatel nadále nemá potřebu používat pilulky a může libovolně regulovat svoji tělesnou váhu během boje bez nežádoucích účinků.

Zajímavost

Díky velkému množství čakry, kterou techniky klanu využívají, členové Akimichi klanu mají tendenci jíst mnohem více než normální lidé. A kvůli tomu jsou členové často popisovaní jako tlusťoši.

Techniky klanu Akimichi

Všechny techniky klanu Akimichi využívají této techniky. Zde je jejich seznam.
Baika no Jutsu - Zvětšovací technika
Bubun Baika no Jutsu - Částečná zvětšovací technika
Chou Baika no Jutsu - Super zvětšovací technika
Nikudan Sensha - Masový tank
Chouharite - Super rána otevřenou dlaní
Choudan Bakugeki - Motýlí bombardace
Chou Chouji Moudo - Mód motýlího Choujiho

Obrázek: 
Akimichi_Symbol.svg.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie