manga_preview
Boruto TBV 07

Fūja Hōin

Český název: 
Potlačení zla
Název ve znacích: 
封邪法印
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Hatake Kakashi, v anime: Yuuhi Kurenai
Popis: 

Tato technika je používaná k potlačení technik vložených na osobu. Techniky slabší povahy můžou být touto technikou kompletně potlačeny, ale u silnějších technik, jako je Prokletá pečeť nebe na Sasukem, akorát dokáže, že se pečeť spustí až na samotný pokyn příjemce (Sasukeho). Také je schopna zadržet kekkei genkai v aktivaci, jak bylo ukázáno na Kuramě, když ji na ni použila Kurenai.

Tato technika vyžaduje velké množství ručních pečetí a spotřebovává velké množství čakry uživatele. Příprava pro technika vyžaduje dva koncentrické kruhy se zabodnutými kunaiemi ve stejných intervalech po kruzích; dále dlouhý řetězy znaků napsaných krví vycházejících z prokleté pečeti až za hranice kruhů. Když je technika aktivována, znaky se vtáhnou do blízkosti prokleté pečeti a obklopí ji.

Podle Kakashiho je technika rychlá, ale bolestivá. Protože pečeť závisí na vůli toho, na kterého je umístěna, technika se nemusí povést.

Když byl Orochimaru vyjmut ze Sasukeho pomocí Itachiho meče Totsuky, nebyla odstraněna pouze Prokletá pečeť nebe, ale také i pečeť Potlačení zla.

Ruční pečetě: králík → had → kůň → beran → pták → tygr → králík → had → kůň → beran → pták → tygr → králík → had → kůň → beran → pták → pes → krysa
Překlad od CRWE: Zpečetění prokletí
Debut:
Anime - Naruto 39
Manga - Naruto 69, str. 7

Obrázek: 
Fuuja Hoin - před aktivací.png
Fuuja Hoin - po aktivaci.png

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie