manga_preview
Boruto TBV 07

Orochimaru-Ryū no Kawarimi no Jutsu

Český název: 
Technika náhrady v Orochimarově stylu
Název ve znacích: 
大蛇丸流の変わり身の術
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
Orochimaru, Yakushi Kabuto, Uchiha Sasuke
Popis: 

Technika náhrady v Orochimarově stylu je unikátní forma náhrady, kterou vytvořil Orochimaru.

Přehled

Používáno hlavně po obdržení masivního zranění nebo k vyhnutí se zdánlivě nevyhnutelnému útoku. Technika dovolí uživateli zhmotnit nové tělo - většinou se objeví z úst - připomíná to hada svlékající svoji kůži. Po vynoření jsou uživatelovy zranění kompletně vyléčeny a roztrhané oblečení obnoveno, podobně jak kdyby se zregenerovaly amputované končetiny. Zatímco má technika další výhodu v tom, že je extrémně těžké ji postřehnout, má nevýhodu v tom, že spotřebovává obrovské množství čakry. Technika může být použita kdykoli, je jedno, jak závažné zranění je, jak bylo ukázáno, když Orochimaru byl schopen zhmotnit nové tělo dokonce poté, co Kabuto rozřízl jeho krk a vážně poranil jeho tělo.

Když byla technika používána Yakushi Kabutem, bylo ukázáno, že je více obratnější v této technice - byl schopen svléknout svoji lidskou podobu a objevil se jako humanoidní forma s hadím tělem. Později se objevil v podobném hadí těle, které ale mělo malé končetiny. Také použil tuto techniku ke svléknutí jeho těla v bitvě jako moment překvapení u jeho protivníka.

Další informace

Debut:
Anime - Naruto Shippūden 41
Manga - Naruto 292, str. 19

Obrázek: 
OroOralB.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie