manga_preview
Boruto TBV 07

Inukai Takeru no Mikoto

Český název: 
Živel dřevo: Dračí démonobijci
Název ve znacích: 
犬飼健命
Typ (úroveň): 
Kekkei Genkai
Kdo ho používá: 
Uchiha Obito, Ootsutsuki Momoshiki
Popis: 

Uživatel vytvoří několik obřích dřevěných draků, kdy využívá Božský strom jako médium. Ty mohou být využity k útočným i obranným účelům, včetně znehybnění protivníka.

A protože tyto stvoření jsou přímo spojeny s Božským stromem, jakmile se draci dotknou protivníků, tak je jejich čakra vysávána.

Původ jména: Jméno techniky je převzaté z japonské legendy o Kibitsuhiko no Mikotovi, princovi, který s pomocí třech pomocníků, porazil démona. Jeden z jeho pomocníků se jmenoval Inukai Takeru (犬飼健). Příběh Momotaroua, jenž je zdrojem Momoshikiho jména, má právě základ v této legendě. Momotarou se spřátelí se psem, opicí a bažantem; a právě pes je založen na Inukai Takeruovi.

Zajímavost: Jako většina dřevních technik, draci vytvořené uživatelem jsou závislí na jeho vlastní představivosti. Obitovi draci měli všichni rypákovité nosy, kdežto Momoshikovi byli mnohem méně detailnější.

Debut:
Manga - Naruto 650, str. 5 (debut), Boruto 08, str. 19 (znění techniky)
Anime - Naruto Shippūden 383 (debut), Boruto 65 (znění)

Tato technika je velmi podobná technice Mokuton: Mokuryū no Jutsu (Živel dřevo: Dřevěný drak)

Obrázek: 
Inukai_Takeru_no_Mikoto.png
Inukai Takeru no Mikoto.png

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie