manga_preview
Boruto TBV 07

Sōen: Hitomi Gokū

Český název: 
Loutkové představení: Zkušená manipulace s lidským tělem
Název ve znacích: 
Sōen: Hitomi Gokū
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Chiyo, Sasori, ve filmu Mukade
Popis: 

Technika loutkového představení, kdy jsou čakrová vlákna připevněna do různých míst na těle osoby; hlavě, trupu, obou paží a obou noh. Ovládaná osoba tak tak kromě vlastních zkušeností a technik může využívat i zkušenosti loutkáře.

Původ této techniky leží na bojištích. Když byly všechny loutkářovy loutky zničeny, začal používat mrtvoly. K tomu aby mohla technika fungovat, je většinou potřeba, aby s ní souhlasili obě zúčastněné strany (loutkář a ovládaná osoba). Nicméně velmi zkušený uživatel může získat kontrolu nad cílem pomocí síly, když je daná osoba například vážně zraněna, takže se nedokáže bránit.

Debut:
Anime - Naruto Shippūden 20
Manga - Naruto 266, str. 4
Jméno techniky zaznělo pouze ve třetím databooku.

Zajímavosti:

  1. V anime je tato technika popisována jako Tanec Sakury (サクラの舞, Sakura no Mai)
  2. V kapitole 34 Kankurou použil podobnou věc, čímž donutil Naruta zakopnout.
  3. Když použil Mukade techniku ve filmu, omotal čakrová vlákna okolo končetin cíle (místo spojení). Byl tak silný, že donutil silou oběť pohybovat se podle jeho příkazů, bez toho aniž by je předem oslabil.
Obrázek: 
Hitomi Gokū.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie