manga_preview
Boruto TBV 07

In'yu Shōmetsu

Český název: 
Tajná technika léčení
Název ve znacích: 
陰癒傷滅
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Yakushi Kabuto
Popis: 

Jedná se o lékařské ninjutsu, při kterém uživatel předvídá místo, na které dopadne protivníkův útok a začne s jejím léčením před tím, než je dané místo zraněno; a tak sníží jeho zranění na minimum. Uživatel zkoncentruje čakru v dané oblasti a začne s obnovou buněk ještě před tím, než je zamýšlená oblast zraněna. Díky protivníkovým pohybům a jeho chování, rychlosti a síle techniky, uživatel může v mžiku zanalyzovat, kde přesně útok dopadne. Více než přesné předpovězení útoku nebo okamžité zhodnocení situace je potřeba velká odolnost, takže je možné říct, že je technika vyhrazená čistě pro Kabuta.

Kabuto řekl, že díky této technice si ho Orochimaru tak váží: může používat testovací subjekty mnohem déle, než je normálně možné. Technika bude fungovat do té doby, dokud si uživatel nevyčerpá všechnu čakru, takže je možné, že zranění nebude plně vyléčeno, až se to stane.

Debut:
Anime - Naruto 95
Manga - Naruto 168, str. 7

Zajímavost:
V anime poté co se Tsunade vrátila do Listové a dala prognózu Rock Leeovu zranění - a vzpomněla si, jak Kabuto ustál Narutův Rasengan, Tsunade použila funkci Kabutovy techniky ke zlepšení Leeových šancích na přežití život-ohrožující operace na 50 až 58 procent.

Jméno techniky zaznělo pouze v druhém databooku.

Obrázek: 
ShometsuB.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie