manga_preview
Boruto TBV 07

Fushi Tensei

Český název: 
Reinkarnace žijící mrtvoly
Název ve znacích: 
不屍転生
Typ (úroveň): 
úroveň S
Kdo ho používá: 
Orochimaru
Popis: 

Fushi Tensei je technika, která byla vytvořena Orochimarem, která mu dovolí přesunout svoji duši do těla někoho jiného. Je také nazývána jako Technika věčného mládí a nesmrtelnosti. Byla vytvořena, aby mohl splnit svůj sen získat veškeré znalosti na světě - úkol, který není možný zvládnout v jednom životě.

Použití

Reinkarnace žijící osoby dodává nesmrtelnost mysli uživateli tím, že ji přesune do silnější těla předtím než se jeho současný hostitel rozpadne (či zhnije). Tím, že techniku často opakuje, uživatel zůstane ve sféře živých tak dlouho, dokud udrží hostitelovo tělo naživu, když je v něm.

Orochimaru tuto techniku používá každé tři roky. Taky bylo ukázáno, že když se tři roky chýlí ke konci, je nucen skočit do nového hostitele, jelikož předchozí tělo začíná slábnout a odmítat ho. Pravděpodobně pokud by měl dobrou schránku, mohl by v ní zůstat po celý její plný život. Což předpokládal u schránek jako měli být Uchiha Sasuke nebo Kimimaro.

Aby provedl tuto techniku, Orochimaru musí odhalit svoje pravé tělo: gigantického bílého hada složeného z menších hádků. Následně Orochimaru spolkne nového hostitele a na jeho mentální rovině pohltí jeho či její mysl. Tělo hada poté umře a rozpadne se; a Orochimaruova duše převezme tělo (ačkoli Sharingan byl schopen zvrátit a obrátit proces proti Orochimarovi). Duše hostitelů jsou udrženy naživu uvnitř Orochimaru, takže jsou "stále naživu", a když Orochimaru vymění dalšího hostitele, duše tělo opustí s ním. A zjevně pokud uživatel vyčerpá téměř svoji celou zásobu čakry, duše hostitele se může zmaterializovat, jak bylo ukázáno, když Orochimaru vylezl ze Sasukeho těla poté, co použil všechnu svoji čakru.

Poté co převezme tělo ho Orochimaru modifikuje ke svému hadímu obrazu k zvýšení možností přežití - např. změkčení těla (protahování a lámání těla), znovupřipojení oddělených končetin a stahování kůže k léčení zranění. Celý Orochimarův arzenál pro zajištění nesmrtelnosti nazval Sasuke jako Síla bílého hada (白蛇の力, Shirohebi no Chikara). Orochimaru také přemění obličeje hostitel na svoji původní tvář.

Poté co byl Orochimaru oživen pomocí Kaija Hōin (Metoda uvolnění zla), objevil se jako trochu jiný had a jednoduše vklouznul do úst klonu Bílého Zetsu.

Známí hostitelé a kandidáti

Hostitelé

  1. Neznámá osoba - když Orochimaru použil techniku na Sasukeho, jeden z jeho minulých hostitelů je viděn na Orochimarově a Sasukeho mentální rovině.
  2. Neznámá žena - aby se vyhnul účinkům zapečetění jeho paží pomocí Shiki Fūjin.
  3. Gen'yūmaru - zoufalé dočasné náhradní tělo před Sasukem.
  4. Uchiha Sasuke - původně Sasuke techniku zvrátil a Orochimara uvěznil v sobě. Orochimaru následně Sasukeho těla převzal, když Sasuke vyčerpal svoji čakru při boji s Itachim. Itachi nakonec Orochimara zapečetil svým mečem Totsuka.
  5. klon Bílého Zetsu - kvůli buňkám Senju Hashiramy a kvůli potřebnému zabrání těla po uvolnění z Shiki Fūjin.

Kandidáti

  1. Uchiha Itachi - kvůli jeho Sharinganu. Selhal, protože ho nebyl schopen porazit.
  2. Kimimaro - kvůli jeho Shikotsumyaku; odmítnut kvůli jeho smrtelné nemoci.
  3. Guren - kvůli jejímu krystalovému živlu; odmítnuta kvůli pozdnímu rozhodnutí a ztrátě zájmu. (filler)
  4. Uchiha Sasuke - kvůli jeho Sharinganu; odloženo díky Sasukeho přesile.

Další informace

Debut:
Anime - Naruto 118
Manga - Naruto 199

Obrázek: 
Fushi_Tensei.png
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie