manga_preview
Boruto TBV 07

Kuchiyose: Gamaguchi Shibari

Český název: 
Přivolání: Past žabí tlamy
Název ve znacích: 
口寄せ・蝦蟇口縛り
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Jiraiya
Popis: 

Zvláštní technika částečného přivolání, která přivolá pouze orgán: jícen velké ohnivé žáby z hory Myóboku: Kamenný nocleh (妙木山・岩宿, Myōbokuzan: Iwayado) a uživatel pošle nepřítele přímo do jejího žaludku. Pokud je aktivována uvnitř budovy nebo jeskyně, polapí nepřítele a ten si to ani neuvědomí. Ve vnitřku jícnu je velmi obtížné se pohybovat a nepřítel má tak problém, protože nemůže fungovat jako normálně. Vnitřní prostor jícnu je vysoce pružný a lepivý a nedovolí se na něm skoro pohybovat. Každou chvíli se také stěny masa zavírají a chytnou tak nepřítele, který je odsouzen k rozložení se uvnitř žaludku.

Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhKdyž byla technika prvně použita Jiraiyou, tak řekl, že se odsud zatím nikdo nedostal. Jiraiya může ovládat jícen, může ho rozšířit, zmenšit nebo prodloužit do směru, jaký chce. Také může ovládat počet chapadel masa, aby chytnul cíl uvnitř techniky. Rozseknout tyto chapadla je nemožné, dokonce silnými zbraněmi jako je Samehada. Itachimu a Kisamemu se podařilo z jícnu uniknout pomocí Amaterasu, kterým Itachi spálil jícen, přestože bylo řečeno, že je ohnivzdorný.

Ruční pečetě: had → kanec → krysa → drak → kanec → drak → tygr → obě dlaně na zem
Překlad od CRWE: Spoutání v ropuší tlamě
Debut:
Anime - Naruto 85
Manga - Naruto 147, str. 18-19

Obrázek: 
IwagamaSummon.jpg
Gamaguchi Shibari.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie