manga_preview
Boruto TBV 07

Kage Bunshin no Jutsu

Český název: 
Technika stínových klonů
Název ve znacích: 
影分身の術
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Uzumaki Naruto, Uzumaki Boruto, Hatake Kakashi a mnoho dalších
Popis: 

Kage Bunshin no Jutsu je technika vytvořená Druhým Hokagem, Senju Tobiramem.

Přehled

Podobně jako základní Technika klonování tato technika vytváří kopie uživatele. Nicméně tyto klony mají hmotnou povahu místo iluzí. Uživatelova čakra je rovnoměrně rozdělena mezi klony, dávajíce každému klonu stejné množství uživatelovy síly. Klony jsou schopny sami provádět techniky, včetně Kage Bunshin, a můžou dokonce krvácet, ačkoli obvykle zmizí po udeření dostatečně silným útokem. Klony můžou taky sami ze své vůle zmizet, či po zrušení techniky uživatelem.

S výjimkou Uchihy Madary, jež si zdokonalil Sharingan natolik, že mohl rozlišit klon od originálu, stínové klony nemůžou být rozpoznány od originálu pomocí Sharinganu, Byakuganu, Rinneganu či Rinne Sharinganu.

Stínové klony jsou také sami schopni myslet a cítí bolest uživatele do určité meze - Narutovy klony byly schopni cítit bolest, když se probudil Devítiocasý, poté co spolu s Kakashim bojovali proti Deidarovi. Když jsou klony od originálu vzdálení, stále mají s originálem spojení.

V případě že uživatel musí vynaložit velké množství koncentrace, či ho nějak ovlivňuje narušování proudění čakry, projeví se to na technice a na zredukování počtu vyvolaných klonů.

Použití

Kvůli tomu, že uživatel musí rozdělit svoji čakry mezi klony, je velkým nebezpečím, když má uživatel málo čakry nebo vytvoří příliš mnoho klonů. To je hlavním problémem při Technice mnohočetných stínových klonů; kdežto normální verze vytvoří pouze několik klonů, Technika mnohočetných stínových klonů jich vytvoří stovky.

Charakteristický znak techniky je, že jakoukoli zkušenost klony získají během své existence, po jejich "umření" veškeré jejich vědomosti získá uživatel. To z techniky dělá ideální technikou pro špionáž, jelikož uživatel může jednoduše poslat klon špehovat cíl a poté po jeho zrušení získá veškeré jeho znalosti. A podobně, protože jsou to klony originálu, po jejich zrušení se jejich čakra vrátí zpět uživateli.

Je také užitečná pro trénink, protože celkové množství zkušeností, které uživatel získá je možno získat z velkého počtu klonů využitých při tréninku. Kupříkladu když uživatel vytvoří jeden stínový klon a spolu s originálem trénují jednu hodinu; po zrušení klonu uživatel získá zkušenosti, jak kdyby trénoval dvě hodiny. Tato informace byla odhalena až ve 2. části mangy, kdy Kakashi trénoval Naruta. Naruto vytvoříce stovky klonů zvládl trénink v několika hodinách místo týdnů až měsíců. Ačkoli se může tato technika zdát velmi výhodná, hlavně pro trénink, může být velmi škodlivá pro uživatele, jež musí zpracovat zkušenosti ze všech klonů najednou. Uživatel také musí čelit mentálnímu stresu trénováním každého klonu. Kakashi řekl, že Naruto je jediná možná osoba, která může absolvovat takový trénink, z důvodu jeho velké zásoby čakry.

Další informace

Ruční pečetě: klonovací pečeť, tygr nebo kůň
Překlad od CRWE: Technika stínových klonů
Debut:
Anime - Naruto 1
Manga - Naruto 1, str. 49-50

Obrázek: 
KageBunshin.jpg
Tobirama_creating_Shadow_Clones.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie