manga_preview
Boruto TBV 07

Shintenshin no Jutsu

Český název: 
Technika přenosu mysli
Název ve znacích: 
心転進の術
Typ (úroveň): 
úroveň C
Kdo ho používá: 
Yamanaka klan
Popis: 

Shintenshin no Jutsu Tato technika je hlavní technikou klanu Yamanaka a řadí se tím pádem mezi Hiden jutsu.

Použití

Původně toto ninjutsu bylo stvořeno k výzvědným misím a ne na boj. Ninja pošle svoji spirituální energii do těla cíle a nahradí jeho mysl svojí. Tím pádem získá kompletní kontrolu nad protivníkovým tělem po kratší čas. Když má kontrolu nad tělem, uživatel může komunikovat s cílem. Krom toho může také využít protivníkovu čakru. Je také možné si s cílem vyměnit těla. Má to tudíž velkou strategickou cenu v případě, když kolega je v bězvědomí a je potřeba využít jeho schopností. Ke špehování kromě těla člověka, technika může být použita i na zvířata, jako např. jestřába, když je potřeba využít pohledu z výšky. Všeobecně se technika používá na znehybněné protivníky.

Nevýhody

Nicméně při aktivní technice je uživatelovo tělo bez obrany, takže je zranitelné vůči jakémukoli útoku. Přenos mysli je vcelku pomalý a funguje pouze v přímém směru, takže pokud se uživatel netrefí, jeho návrat chvíli trvá. Podobně pokud je protivníkova síla vůle dost silná, může donutit uživatele vrátit se zpátky do svého těla. Také pokud má uživatel malou zásobu čakry, je těžké techniku udržet. Za další, jakékoli fyzické zranění, které utrpí protivníkovo tělo, když je v něm mysl uživatele, utrpí i uživatelovo tělo.

Další informace

Překlad od CRWE: Technika záměny duší
Debut:
Anime - Naruto 24
Manga - Naruto 42, str. 9 (debut), Naruto 55, str. 10 (jméno techniky)

Uživatelé:

Obrázek: 
shintenshin1.png
shintenshin2.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie