manga_preview
Boruto TBV 07

Tajū Kage Bunshin no Jutsu

Český název: 
Technika multi-stínových klonů
Název ve znacích: 
多重影分身の術
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Uzumaki Naruto
Popis: 

Tajū Kage Bunshin no Jutsu je pokročilá verze Kage Bushin no Jutsu, která byla zakázána Čtvrtým Hokagem. Místo pár klonů je vytvořeno několik stovek klonů. Je brána jako zakázaná technika, kvůli tomu, že uživatel musí rozdělit svoji čakru mezi klony a může se tak až smrtelně vyčerpat. Naruto se techniku naučil ze Svitku zakázaných pečetí.

Několik nindžů tuto techniku může efektivně používat díky jejich velké zásobě čakry, např. Naruto. Díky jeho velké rezervě čakry může vytvořit stovky klonů a každý z nich bude mít dostatečnou zásobu čakry. Tato technika také umožňuje Narutovi trénovat rychleji, jelikož všechny klony sdílejí svoje zkušenosti s Narutem, bohužel znovupoužíváním techniky se extrémně vyčerpává.

Ruční pečetě: klonovací pečeť
Překlad od CRWE: Technika mnohočetných stínových klonů
Debut:
Anime - Naruto 1
Manga - Naruto 1, str. 49-50 (označováno jako klasická verze)

Zajímavosti:

  1. Naruto často nerozlišuje mezi touto technikou a klasickou verzí Stínových klonů, a často tak říká jenom Technika stínových klonů, i když provádí tuto techniku.
  2. Ke konci mise ve Vlnkové zemi, Kakashi řekl, že nemá dostatek čakry, aby porazil Gatouovy rváče. Místo toho používá "Kakashiho verzi" techniky multi-stínových klonů k vytvoření několika tuctů svých kopií jako trik k jejich zastrašení.
  3. Podle novely Kakashi Hiden: Blesk na ledovém nebi, poté co Naruto přišel o svoji ruku (a před tím než získal prostetickou) se naučil novou jednoruční pečeť pro tuto techniku - zkřižil svůj malíček a prostředník levé ruky.
  4. Uzumaki Boruto použil tuto techniku díky zbrani Kote, kde si stínové klony střádal.
Obrázek: 
TajuuKageB.jpg
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie