manga_preview
Boruto TBV 07

Chidori Eisou

Český název: 
Ostré kopí Chidori
Název ve znacích: 
千鳥鋭槍
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Uchiha Sasuke
První objevení: 
113. díl Shippuudenu, 343. kapitola mangy, str. 14
Popis: 

Jedná se o úpravu původního Chidori, které získá na průraznosti a síle díky změně tvaru. Sasuke své Chidori upravuje na kopí či ostří, které může používat pro útoky střední vzdálenosti s maximálním rozsahem pěti metrů, toto ostří pak lze jednoduše "vrazit" do protivníka. Zvýšení letálnosti Chidori EisōDíky většímu rozsahu je menší negativní dopad na uživatele (viz Chidori). Technika má také výhodu v tom, že je ji možné použít na překvapivé útoky a k "spoutání".

Když je nepřítel probodnut, uživatel může pozměnit tvar kopí do několika dalších čepelí, čímž zvýší počet zranění. Čepel se také může otáčet, aby způsobila fatální zranění. Sasuke také ukázal, že může techniku použít v kombinaci se svou katanou.

Protože je Sasuke velmi zručný v kenjutsu (umění meče), tato technika může sloužit jako náhrada v případě, kdy u sebe nemá meč nebo ho nechce vytahovat.

Poté co techniku zkombinoval s čakrou šesti cest, byl Sasuke schopen rozpůlit oživeného Madaru v jinchuuriki formě.

Název techniky zazněl pouze ve třetím databooku.

Obrázek: 
Chidori Eisō.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie