manga_preview
Boruto TBV 07

Ninpou: Choujuu Giga

Český název: 
Nindža umění: Kresby imitací velkých zvířat
Název ve znacích: 
忍法・超獣偽画
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Sai, Yamanaka Inojin
První objevení: 
33. díl Shippuudenu, 283. kapitola mangy, str. 8-9
Popis: 

Choujuu Giga je technika oživení inkoustových kreseb, které se chovají podle uživatelovy vůle.

Použití

Pomocí čakrou napouštěného inkoustu uživatel rychle nakreslí obrázky na svůj svitek. V momentě kdy odtáhne štětec od svitku, obrázky ze svitku "vyskočí", vyrostou do životní velikosti a jednají dle uživatelovy vůle. Jelikož jsou z inkoustu, jediný úder je většinou zničí. Sai může techniku využívat k tajné komunikaci, kdy přemění slova, které napíše, do malých zvířat, které se můžou nepozorovaně dostat k cíli, kde se po vložení zpátky do svitku, který cíl vytáhne, znovu přemění na slova. Technika je velmi všestranná a může se používat pro mnoho úkolů. V anime bylo ukázáno, že uživatelův emoční stav je důležitý k udržení stability oživených kreseb; je potřeba, aby uživatel měl pro techniku pravou vášeň, jinak se kresby okamžitě rozprsknou.

Seznam oživených kreseb

Nejsilnější vlastností toho nindža umění je jeho schopnost vytvořit zvířata a předměty, které závisí čistě na uživatelově vynalézavosti. Oproti klasickým zvířatům, které Sai tvoří, může vytvořit i výbušné lístky.

Saiovy kresby

  1. Tomoe lev (巴獅子, Tomoe Shishi) - k útoku z dálky. Většinou je kreslí ve skupince jako "divoké lvi" (乱獅子, Ranjishi) k přímým útokům na nepřítele.
  2. Jestřáb (鷹, Taka) - dobrý na průzkum nebo k rychlému cestování. Menší varianty se můžou využívat k posílání zpráv nebo sloužit jako výbušné lístky.
  3. Krysa (鼠, Nezumi) - ve větším množství dokážou prohledat velkou oblast mnohem rychleji, než by dokázal sám uživatel. A protože jsou tak malé a nenápadné, hodí se k tajným donáškám zpráv.
  4. Had (蛇, Hebi) - můžou se využívat jako lana ke svázání. Kvůli jejich schopnosti tichého plížení můžou vstoupit i do nejmenších skulin a můžou se využít k zabíjení.
  5. Tygr - podobně jako lvi, může být tygr použit k obklopení cíle a útoku. Také se využívá k zapečetění nepřítele.
  6. Drak (龍, Ryuu) - použit v anime, v příběhu Síla.
  7. Netopýr - viděn v anime - může se pozměnit do deštníku, nebo vlétne do nepřítelovy tváře a oslepí ho.
  8. Ryba - viděna v anime - k přenášení zpráv ve vodě.
  9. Pijavice - viděna v anime.
  10. Krab - velký krab "Strážce brány" byl viděn ve filmu The Last: Naruto the Movie.
  11. Kočka, králík a veverka - viděni v anime v díle "Saiův den volna".
  12. Sova - viděna ve filmu Naruto Shippuuden: Pouta.

Inojinovy kresby

  1. Pes
  2. Jestřáb - k transportu a vyzvedávání objektů
  3. Vrabčák - k rozptýlení
  4. Ještěr - k zastrašení
  5. Anomalocaris - k vybuchování
  6. Kachna - k transportu

Původ

Tato technika byla vytvořena na motivy Choujuu-jinbutsu-giga (v překladu Karikatury zvíře-člověk) nebo krátce Choujuu-giga, což jsou čtyři obrázkové svitky, které se nachází v chrámu Kouzan-ji v Kjótu v Japonsku a jsou někdy považovány za první mangu. Svitky zobrazují různá antropomorfní zvířata, které tančí a hrají si na slavnosti - což je základ Saiovy schopnosti oživit jeho kresby.
Dva uživatelé Chōjū Giga
Inojinovo použití techniky se liší od otcova, hlavně v estetickém designu. Oproti Saiovým klenutým kresbám Inojin dělá krátké, rovné čáry. Inojin poznamenal, že otcův smysl pro styl je oproti jeho staromódní. A proto se jeho design adekvátně nazývá Kresby imitací velkých zvířat: Moderní éra (超獣偽画・現代, Choujuu Giga: Gendai).

Překlad od CRWE: Technika kreslených imitací

Zajímavosti:

  1. Podle obou uživatelů technika špatně funguje v dešti. Přesto v anime Sai používal techniku k vytvoření ryby a deštníku.
  2. V anime používá Inojin oproti Saiovi barevné inkousty.
  3. V anime Sai řekl, že Borutova vášeň a láska pro kreslení by se k této technice hodila.
Obrázek: 
Choju Giga.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie