manga_preview
Boruto TBV 07

Saikan Chūshutsu no Jutsu

Český název: 
Technika jemného vyjmutí choroby
Název ve znacích: 
細患抽出の術
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Haruno Sakura
Popis: 

Když je osoba napadena patogenem nebo jedem, tohoto lékařského ninjutsu se využívá k extrakci/vyjmutí činidla a vyléčení rány. Příčina nemoci je prvně zaznamenána v poruchách proudění pacientovy čakry. Poté se použije čakra skalpel k provedení řezu blízko postižené tkáně. Pomocí čakry medik dodá do řezu velké množství hojivé tekutiny. Tekutina vytáhne jed z postižené části a slouží jako médium, přes které je nashromážděn jed a vytažen z pacientova těla. Tato technika kromě vytažení jedu současně léčí poškození, které jed napáchal. Proces se tak dlouho opakuje, dokud není z těla vytažena většina jedu. Samotný proces je velmi bolestivý a je potřeba, aby byl pacient spoután. Kvůli tomu je považován za příliš krutý a je používán pouze v naléhavých a závažných případech. Tato technika nevytáhne z těla veškerý jed, pouze velkou část, takže pacient může být potenciálně stále v nebezpečí. K plnému vyléčení je potřeba dodat vhodný protijed.

Poté co je činidlo vytaženo, může být použito k výrobě protijedu či léku, poté co je zanalyzováno. To může zajistit pacientovi kompletní uzdravení. Tato technika vyžaduje přesnou péči, diagnostiku, provedení řezu a dokonalou kontrolu nad čakrou. Kvůli tomu je technika považována za extrémně náročnou i mezi mediky.

Debut:
Anime - Naruto Shippūden 11
Manga - Naruto 253, str. 16

Název techniky zazněl pouze ve třetím databooku.

Obrázek: 
Delikátní extrakce nemocí.jpg

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie