manga_preview
Boruto TBV 07

Kuchiyose: Rashōmon

Český název: 
Přivolání: Démoní brána
Název ve znacích: 
口寄せ・羅生門
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Sakon a Ukon, Orochimaru, Senju Hashirama
Popis: 

Tato impozantní přivolaná brána poskytuje uživateli ohromnou obranu a je schopna kompletně odrazit jakýkoli fyzický útok. Podle Sakona a Ukona tato technika je ultimátní obranou a skutečnost, že jí byli schopni Kiba s Akamarem otřást, jim zaimponovala.

S velkou zběhlostí v technice ji může uživatel použít bez potřeby ručních pečetí. To platí i pro silnější varianty jako je Kuchiyose: Sanjū Rashōmon (Trojitá démoní brána) a Kuchiyose: Gojū Rashōmon (Pětinásobná démoní brána).

V anime tato brána má i útočné schopnosti - má pod "střechou" zabudované "kanóny", které střílí ostré čepele pomocí řetězového mechanismu a můžou se i libovolně natáčet. Nicméně pokud budou kanóny střílet hodně v blízkosti brány, můžou ji samotnou poškodit a zničit.

Překlad od CRWE: Povolávací technika: Brána démonů
Ruční pečetě: had
Debut:
Anime - Naruto 120
Manga - Naruto 204, str. 10

Zajímavosti:
1) Přivolaná démoní brána je založena na hlavní bráně starého Kjóta, kdy její démoní tvář byla inspirovaná legendou o Démoní bráně Kjóta, která byla domovem démona jménem Ibaraki-douji.
2) Když ji Sakon a Ukon poprvé přivolali, řekli, že je to Orochimarova nejsilnější obrana.

Obrázek: 
Rashōmon.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie