manga_preview
Boruto TBV 07

Kagemane no Jutsu

Český název: 
Stínová imitace
Název ve znacích: 
影真似の術
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
klan Nara
Popis: 

Kagemane no Jutsu je přední technika klanu Nara, která dovoluje uživateli manipulovat se svým stínem.

Použití

Uživatel prodlouží svůj stín na jakémkoli povrchu (i vodě) tak daleko, jak jen sahá vhodný prostor a má na to dostatek čakry. Jakmile se jím dotkne stínu cíle, stíny se spojí a cíl je nucen napodobit pohyby uživatele. Například pokud si to uživatel přeje, tak proti sobě můžou hodit šuriken. Pokud je cíl mimo dosah, uživatel si může zvětšit dosah stínu pomocí lepšího zdroje světla nebo může využívat stíny předmětů v okolí. Také je možné rozdělit svůj stín k chycení více protivníků nebo k vytvoření rozptýlení.

Nevýhody

Hlavním záporem Kagemane no Jutsu je, že je unavující ho používat opakovaně; Hidan si všiml, že technika při opakovaném použití slábne (Shikamaru ji může udržet pouze 5 minut). Pokud má uživatel málo čakry, sníží se výdrž techniky. Nevhodné osvětlení také sníží účinnost techniky. Hodně fyzicky nadaný protivník se může z techniky dostat vlastní brutální silou. Sama technika není poškozující a uživatel při chycení protivníka musí využívat okolí k tomu, aby ho zranil. Často je proto používaná v kombinaci s technikou kolegy, který má následně volnou ruku k zaútočení na cíl.

Zajímavosti

  1. Technika byla původně vytvořená na území klanu Naru v Konoze k odchytu jelenů. Následně byla předávána v klanu jako tajná technika.
  2. Shikaku používá staré jméno techniky: Technika stínového svázání (縛りの術, Kageshibari no Jutsu, CREW: Stínové svazování). Shikamaru také používá toto jméno ve filmu Naruto Shippūden: Pouta. Stará verze čistě znehybnila cíl. Možnost imitace byla přidána někdy mezi vyhnáním Orochimara z vesnice a jeho útokem na vesnici.
  3. Technika nepostihuje protivníkův obličej, ti mohou svobodně mluvit, jelikož byla tato technika často využívána pro vyslýchací účely.
  4. Bylo ukázáno, že uživatel techniky bude po udeření do cíle třetí stranou (nindža, kámen) nucen pohnout se stejným směrem co cíl.
  5. Konohamaru byl schopen použít techniku skrze Kote, poté co ji Shikamaru zapečetil do tohoto stroje.

Další informace

Ruční pečetě: krysa
Překlad od CRWE: Technika stínového posednutí
Debut:
Anime - Naruto 33
Manga - Naruto 55, str. 8

Uživatelé:

Obrázek: 
Kagemane.jpg
Kagemane.png

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele Hiruzen-Sandaime
Vložil Hiruzen-Sandaime, Po, 2009-09-21 20:33 | Ninja už: 5350 dní, Příspěvků: 46 | Autor je: Prostý občan

Dobré jutsu až na tu spotřebu chakry. Shikamarova hranice je něco kolem 5minut ale zajímavé by bylo kdyby tohle jutsu použival někdo s množstvím chakry jako ma Naruto,Jiraya nebo někdo takový.

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie