manga_preview
Boruto TBV 07

Shōshagan no Jutsu

Český název: 
Mizející technika kopírování tváře
Název ve znacích: 
消写顔の術
Typ (úroveň): 
úroveň B
Kdo ho používá: 
Orochimaru, Yakushi Kabuto (v anime)
Popis: 

Tato technika byla vytvořena pro špionáž s příšernými následky. Uživatel přiloží svoji dlaň na tvář cíle, ukradne její charakteristické znaky a přivlastní si je. Jelikož ukradnutá je sama tvář, přestrojení za danou osobu je dosaženo změnou obličeje a ta je naprosto dokonalá; nebude mít ani jedinou maličkou chybičku. Oběti této techniky skončí jako mrtvoly bez obličejů. Uživatel může dokonce změnit svůj hlas, aby zněl jako hlas obětí, což z toho dělá velmi přesvědčující převlek. Nicméně pokud je dosaženo velkého tlaku na tvář (silný úder), může se zvrásnit a roztrhnout, čímž odhalí pravou uživatelovu tvář pod ní. Tvář si uživatel může kdykoli libovolně strhnout.

Debut:
Anime - Naruto 30
Manga - Naruto 50, str. 13
Název techniky zazněl pouze v prvním databooku.

Ve fillerech byla ukázána dokonalejší technika kopírování tváře: Kao Utsushi no Jutsu, kterou používá klan Kedouin.

Zajímavost:
Tato technika, která za sebou nechává mrtvoly bez obličejů, připomíná postavu jménem Noppera-bó z japonského folklóru, také někdy zunpera-bó, což byl duch člověka bez tváře.

Obrázek: 
Shōshagan no Jutsu.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie