manga_preview
Boruto TBV 07

Shuriken Kage Bunshin no Jutsu

Český název: 
Stínové kopie šurikenu
Název ve znacích: 
手裏剣影分身の術
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Sarutobi Hiruzen a další
Popis: 

Uživatel vytvoří tisíc stínových kopií jednoho šurikenu, které vrhne na nepřítele. Je to technika, které kombinuje nindžovské zbraně a ninjutsu.
Oproti normálním stínovým klonům, klony předmětů jsou brány na vyšší úrovni. Není potřeba nějakých příprav, jako hromadění šurikenů nebo kunaiů, protože stínové klony jsou pravé a ne iluzorní; takže všechny stínové čepele jsou stejně smrtící. Protože vytvoření klonů proběhne ve stejný okamžik, úplně vyhnout se jim je nemožné. Tato technika může být také použita na fuuma šuriken.

Ruční pečetě: vůl → pes → drak → krysa → pes → kanec → had → tygr
Překlad od CRWE: Stínové klony šurikenů
Debut:
Anime - Naruto 69
Manga - Naruto 117, str. 17

Zajímavosti:
1) Technika byla vytvořená Třetím Hokagem. Její složitost a efektivnost dávají za pravdu přezdívce Hokageho "Profesor".
2) V anime člen Watari nindžů v převleku Prokletého válečníka použil tuto techniku proti týmu Gaie.
3) Ve filmu Naruto Shippūden: Ztracená věž Minato použil tuto techniku společně s jeho kunaiem létajícího boha hromu.
4) V anime se Jiraiya v dětství pokusil použít tuto techniku, ale pouze hodil neohrabaně hrst šurikenů po hození prvního.
5) Ačkoli se šurikeny normálně objeví ve vzduchu, jednou když Hiruzen použil techniku, se objevily z kouře podobně jako stínové klony.

Uživatelé:

Obrázek: 
Kage Shuriken.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie