manga_preview
Boruto TBV 07

Kieru Rasengan

Český název: 
Mizející Rasengan
Název ve znacích: 
消える螺旋丸
Typ (úroveň): 
úroveň A
Kdo ho používá: 
Uzumaki Boruto
Popis: 

Tato technika je bleskovou verzí Rasenganu, kterou vytvořil Uzumaki Boruto.

Použití

Po vytvoření malého Rasenganu Boruto nevědomky přidá do techniky svoji bleskovou podstatu čakry. Během hodu se projeví přidání bleskového živlu a technika zmizí. To má za následek, že je protivník překvapený a oslabí svoji pozornost, protože si myslí, že se technika zrušila. Ta ale dále k němu putuje a neviditelným útokem ho udeří.

Velikost Borutova Mizejícího Rasenganu se postupem času zvětšila. Po incidentu s Jezevci měl velikost normálního Rasenganu.

Další informace

Debut:
Technika byla poprvé ukázána ve filmu Boruto: Naruto the Movie.
Anime - Boruto 54 (debut), Boruto 65 (znění techniky)
Manga - Boruto 02, str. 21 (debut), Boruto 09, str. 9 (znění techniky)

Zajímavosti

  1. V novele Boruto: Naruto the Movie byl zaměněn bleskový živel za větrný.
  2. V anime, v díle 194, hodil Naruto Rasengan, který měl podobnou funkci jako tato technika.
  3. Často Boruto při použití této techniky říká jenom Rasengan.
  4. Tuto techniku pojmenoval Uchiha Sasuke.
  5. Během jednoho použití měla tato technika oranžovou barvu, což je barva, kterou má klasický Rasengan ve vybarvené manze, když ho používá Naruto.
Obrázek: 
Vanishing_Rasengan.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie