manga_preview
Boruto TBV 07

Fūton: Kamaitachi no Jutsu

Český název: 
Živel vítr: Sekací lasičky
Název ve znacích: 
風遁・カマイタチの術
Typ (úroveň): 
úroveň C
Kdo ho používá: 
Temari, v manze Nara Shikadai, v anime Mitsuki, Uou
Ruční pečeť: 
had → drak → pták
První objevení: 
Anime - Naruto 43; Manga - Naruto 107, str. 9
Popis: 

Tento útok je Temarina specialita. Volným manipulováním vichřice, kterou přivolá svým Velkým skládacím vějířem, můžou poslat mocné vzdušné proudy na protivníka. Osoba obklopená touto vichřicí je zasažena nespočetně neviditelnými čepelemi a skončí s řeznými ranami po celém těle.
Také silný vítr odfoukne všechny střely na uživatele poslané nebo může protivníka připravit o stabilitu na nohou.

Temari také předvedla schopnost manipulovat s tvarem vichřice a dokáže vytvořit tornádo, které obklopí a vyzdvihne protivníka - současně mu znovu způsobí řezná zranění po těle. V 2. části je dostatečně zkušená, aby přesně rozřezala brnění na samuraji a nezranila ho.

Překlad od CRWE: Styl větru: Větrné lasičky

Zajímavosti:

  1. Kamaitachi (窮奇; 鎌鼬, volně přeloženo jako "srpovitá lasička") je bytost z japonské mytologie, která plula na poryvech větru a řezala do lidí pomocí svých ostrých, srpovitých drápů. Temariino přivolání je Kamatari, což je právě "srpovitá lasička".
  2. Pro přehlednost je na Konoze použit plný název techniky. Většinou Temari používá pouze zkrácený název Kamaitachi no Jutsu nebo dokonce jenom Kamaitachi.
  3. V kapitole 464 jméno techniky je psáno jako "鎌いたちの術".
  4. V anime může Mitsuki používat techniku díky složení ruční pečeti a ne pomocí vějíře.
  5. V anime se Boruto pokusil použít tuto techniku na Iruku, aby zjistil, jestli jsou pravdivé zvěsti, že nosí paruku. Ale vytvořil pouze malý větříček.
Obrázek: 
Kamaitachi.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie