manga_preview
Boruto TBV 07

Kibaku Nendo

Český název: 
Vybuchující jíl
Název ve znacích: 
起爆粘土
Typ (úroveň): 
Kekkei Genkai
Kdo ho používá: 
Deidara, v anime Sekiei
Popis: 

Technika vytvořená ze zakázané techniky, kterou Deidara ukradl z Kamenné vesnice.

Přehled

Deidara prvně nahněte čakru uvnitř úst na svých dlaních do určitého tvaru a následně do ní přidá vybuchující čakru (Bakuton - Živel výbuch). Dále ji vytvaruje do formy, jakou chce, a vyplivne ji. Poté co vytvaruje jíl, ho může Deidara zvětšit do libovolné velikosti podle jeho záměru. Jakmile jsou zvětšeny, jílové bytosti jsou přivedeny k životu a vzdáleně ovládány Deidarou, který je může nechat vybuchnout slovíčkem "katsu" (喝) a spojením rukou do pečeti střetu (=poloviční tygr/beran).

Roztřídění výbušnin

Deidara třídí svůj jíl podle čísel - podobně jak jsou tříděné C4 výbušniny - nejslabší je C1 a nejsilnější C4. Všechny vyšší stupně než C1 jsou mnohem nebezpečnější a Deidara je používá jen proti protivníkům, které uzná za vhodné.

C1

Deidarova nejzákladnější a nejmnohostrannější forma výbušného jílu vytvořená pouze z jedněch úst. Jedná se většinou o malá zvířata ve tvaru ptáků nebo hmyzu, ačkoli jsme mohli vidět i hady, ryby a jiné neidentifikovatelné bytosti. Deidara je ovládá pomocí jílového drátu, který se sám může regenerovat nebo množit. Mají malou výbušnou sílu, ale jsou dokonalé pro tajné operace. Deidara je může vypouštět ve velkých rychlostech.

C2 Drak

Jedna z Deidarových specialit: obrovský drak schopný letu. Když je Deidara bezpečně na jeho zádech, drak může plivat menší jílové figury, které budou útočit na protivníka jako naváděné střely. Drak také může vytvořit jílové miny, které donutí protivníky bojovat pouze na úzkém prostoru.

C3

Dedarova nejsilnější a největší bomba: gigantická lidská socha, kterou Deidara shodí z výšky na protivníky. Její výbušná síla byla tak velká, že by dokázala zničit velkou část Písečné vesnice.

C4 Garuda

Gigantická socha ve tvaru Deidary. Když se rozpadne, vyletí z ní mrak mikroskopických bomb, které nejsou vidět lidským okem. Oběti vdechnou bomby, které se dostanou do jejich krevního systému. Tam nespočetně mnoho mikrobomb vybuchne a těla obětí se úplně rozpadnou na buněčnou úroveň - rozpadnou se na prach. Podle Deidary vytvořil C4 k tomu, aby mohl porazit Itachiho. Oproti dalším technikám Výbušného jílu Deidara vlastní pusou sní jíl a vytvaruje ho (namísto úst na rukou).

C0 Ultimátní umění

Deidarova nejsilnější technika; sebevražedná technika, kdy sní velkou kouli jílu pomocí úst na jeho hrudi. Díky tomu se "sám celý sežere" a jeho tělo se přemění ve velkou černou sféru se zubatými zuby a očmi bez zřítelnic. Sféra se poté zvětší a vybuchne a zničí vše v okruhu deseti kilometrů.

Slabiny

Ačkoli výbušniny jsou hodně silné, mají dvě známé slabiny:

  1. Velikost Deidarovy munice a použití techniky závisí na množství jílu, který má, a častým používáním o něj může přijít.
  2. Jelikož všechny techniky jsou založené na zemní čakře, bomby můžou být zneškodněny bleskovými technikami.

Další informace

Překlad od CRWE: Výbušná hlína
Debut:
Anime - Naruto Shippūden 3
Manga - Naruto 247

Obrázek: 
Kibaku Nendo.png

 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie