manga_preview
Boruto TBV 07

Suiton: Mizuame Nabara

Český název: 
Živel voda: Chytající sirupové pole
Název ve znacích: 
水遁・水飴拿原
Typ (úroveň): 
úroveň C
Kdo ho používá: 
Kamizuki Izumo, Saiken, Saou
Ruční pečeť: 
beran → tygr
První objevení: 
Anime - Naruto Shippūden 79; Manga - Naruto 326, str. 8
Popis: 

Uživatel vypustí vysoce viskózní, čakrou napuštěnou vodu směřující na širokou oblast povrchu. Jedná se o proud lepkavé tekutiny, která slouží jako adhezivní past, která dokáže omezit pohyblivost protivníka. Slouží k efektivnímu snížení nepřítelovy motoriky a převzetí kompletní kontroly nad bojem. Normální velikost této techniky je normálně několik metrů čtverečních, ale pokud je předem připravena, je možné udělat z celé nádrže sirup. Nepřítel se ale technice může vyhnout, když nasměřuje čakru do svých chodidel, což mu dovolí po vodě/sirupu chodit bez toho, aniž by byl nějak omezen.

Překlad od CRWE: Styl vody: Lepkavá past

Zajímavosti:

  1. Mizuame je japonské sladidlo vytvořené přeměnou škrobu na cukry. Vypadá jako průhledná, hustá a hlavně lepkavá tekutina. Může být volně přeloženo jako "vodní sladkost".
  2. V omaku bylo ukázáno, že vytvoření techniky vzniklo na základě události, kdy Izumo převrhl nádobu se sirupem, kterou předtím jedl Hagane Kotetsu a uvěznil ho následně v této lepkavé substanci.
  3. V anime je ukázáno, že Izumo je schopen v určitém měřítku ovládat vodu.
Obrázek: 
Mizuame Nabara.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie