manga_preview
Boruto TBV 07

Kagura Shingan

Český název: 
Kaguřino smyslové oko
Název ve znacích: 
神楽心眼
Typ (úroveň): 
bez úrovně
Kdo ho používá: 
Karin
Popis: 

Kaguřino smyslové oko je technika unikátní pro Karin, která jí dovoluje vnímat čakru do úžasných detailů.

Použití

Zaměřením a otevřením smyslového oka je Karin schopná najít a vysledovat čakru jedince ve velké vzdálenosti (více než 10 kilometrů). Když ještě více soustředí svoji čakru, může tuto vzdálenost zvětšit. Tato technika jí také dává schopnost vycítit fluktuace v čakře jedince a pozná, když lže nebo když je někdo, včetně ní, v genjutsu. A pokud se soustředí pouze na jednu čakru, dokáže vnímat jeho pohyby a rozpoznat okolí do nejmenšího detailu. Tyto vnímací možnosti poskytují Karin schopnosti, které přesahují i schopnosti očních technik.

Další informace

Debut:
Anime - Naruto Shippūden 116
Manga - Naruto 350
Název techniky zazněl ve třetím databooku.

Zajímavost:
Jméno techniky vychází ze slova kagura (神楽, božská zábava), japonského názvu pro druh šintoistického divadelního tance, dle legend připisovaného bohyni Ame-no-Uzume, která se jím spolu s ostatními bohy snažila vylákat schovanou bohyni slunce Amaterasu z jeskyně. Jeho kořeny spočívají v určitých druzích věštění a uklidňování duchů.

Obrázek: 
Kagura Shingan.png

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí

 
 

Encyklopedie