manga_preview
Boruto TBV 09

Maruboshi Kosuke

Ninja_Kosuke.png

Maruboshi Kosuke (まるぼしコスケ) je genin z Listovej. Je geninom viac ako päťdesiat rokov, preto ho prezívajú Večný genin. Keď bol dieťa, urobil nezodpovedné rozhodnutie, ktoré stálo jeho spoločníkov život. Hanbil sa za to a cítil, že by nemal byť povýšený nad genina. Tobirama napriek tomu naňho naliehal, že sa musí zlepšovať.
Slúžil pod Druhým, Tretím, Čtvrtým a Piatym Hokagem. Kosukeho hodnosť je síce genin, ale schopnosti má na jonina. Počas svôjho dlhého života bojoval po boku Jiraiyi a Hatake Sakuma. Vie, kto sú Narutovi rodičia.

Kosuke je postarší muž. Má sivé vlasy (keď bol mladší, mal čierne), ktoré nosí v krátkom cope. Na chrbte nosí kovovú panvicu, ktorú používa na varenie a aj ako štít. Má meč Yanagi.
Prvý raz sa objavuje v diele 190 v Shippudene - Naruto a starý vojak, kde má spolu s Narutom, Hayamom a Tekunom strážiť hranice Listovej. Postupom misie sa ukazuje, že Kosuke je veľmi užitočný. Ich tým je bohom misie napadnutý, a tak sa Hayama a Tekuno snažia zdržať nepriateľov, aby Kosuke a Naruto mohli utiecť a informovať Listovú. Nepriatelia však majú obrovskú prevahu a sledujú Kosukeho a Naruta. Kosuke sa rozhodne, že ich zdrží, aby mohol Naruto ujsť. Poráža mnoho nepriateľov, ktorým sa ho podarí poraniť. Kosukeho dobieha veliteľka nepriateľov, ktorá mu hovorí, že im to celkom sťažil, na čo sa jej opýta, či obetovať geninov je podľa nej normálne. Nepriateľka mu oponuje, že aj on použil kolegov na odlákanie pozornosti. Kosuke jej však hovorí, že to joninovia sa rozhodli obetovať, aby oni, genini, mohli ujsť, a že v Listovej sa nenájde nindža, ktorý by obetoval život genina. Naruto sa vráti a chce mu pomôcť, ale Kosuke pomoc nepotrebuje.

Druhý krát sa objavuje v diele 239, kde sa stretáva s týmom 10 a spomína na to, ako mu zachránili život. Hovorí im, že mu život zachránili aj ich rodičia pri útoku Orochimara na Listovú.

Techniky: 

Konoha Ryuu

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí