manga_preview
Boruto TBV 15

Byakugan

ByakuganByakugan (白眼,Bílé oko) je kekkei genkai klanu Hyūga, která pochází z klanu Ōtsutsuki.
Uživatelé Byakuganu se vyznačují očima s velkými bílými duhovkami bez zornic. Když je Byakugan aktivovaný, zornice se stane zřetelnější a jeho uživatel má kolem očí vystouplé žíly.

Uživatel Byakuganu má téměř 360 stupňové zorné pole s výjimkou malého slepého místa za prvním hrudním obratlem, který je jeho jediná známá slabina. Dohled Byakuganu se liší v závislosti na schopnostech uživatele. V první části, Hyūga Hinata byla schopná vidět do vzdálenosti 50 metrů. V druhé části dokázala vidět cíl ve vzdálenosti 10 kilometrů.
Byakugan také dává uživateli schopnost vidět skrz většinu pevných překážek.
Byakugan také dokáže lépe sledovat pohyby ve vysokých rychlostech.

Jeden z nejmocnějších aspektů Byakuganu je schopnost vidět vnitřní chakrový systém, což je klíčový aspekt použití Juukenu (Vznešená pěst), který právě útočí na tento systém. Pokud je Byakugan dostatečně vyvinutý, může uživatel vidět jednotlivé chakra body, které umožňují zastavit úplně protivníkův tok chakry tak, že oponent nemůže vykonávat techniky, které vyžadují použití chakry. Tato schopnost je silnější, než v případě Sharinganu.

Existuje mnoho technik vyvinutých ze schopnosti uživatelů Byakuganu precizně ovládat chakru. Mezi nejpozoruhodnější patří obranná technika Hakkeshō Kaiten (八卦掌回天, Dlaň osmi trigramů, rotující nebe) a útočné techniky Hakke Rokujuuyon Shou (八卦六十四掌, Osm trigramů šedesáti čtyř dlaní) a Yasogami Kūgeki (八十神空撃, Vakuový útok osmdesáti bohů).

4.55769
Průměr: 4.6 (52 hlasů)

Kategorie:

Volby prohlížení komentářů

Vyberte si, jak chcete zobrazovat komentáře a klikněte na "Uložit změny".
Obrázek uživatele LucyXYT
Vložil LucyXYT, Čt, 2017-08-03 20:45 | Ninja už: 2678 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

Sharingan sharingan sharingan... Jak tady mnozí píšou, neskutečně mě popularita sharinganu štve...Itachiho, Sasukeho a celej Uchiha klan mě nijak neoslovil, za to jsem HyuugaFan až na půdu, vždy když se objeví v anime Hinata, pištím jak fanynka Biebera a jakmile někdo použije byakugan, zírám s otevřenou pusou a doslova slintám.
Sharingan umí kopírovat... fajn, dobrá věc
MS umí genjutsu (gommen jestli se pletu, nesleduju Naruta moc dlouho)... No jako okay, trochu krutý mi přijde ale okay!
A k získání MS musíte zabít best frienda... To už je na mě moc!

Jak si tak všímám, celý Naruto fandom miluje záporňáky, takže po větě:Nezdá se vám byakugan milejší. By mě taky mohli všichni sežrat...

Obrázek uživatele polednik
Vložil polednik, Pá, 2012-11-02 21:36 | Ninja už: 4402 dní, Příspěvků: 56 | Autor je: Prostý občan

Stejně bych chtěl aby někdy vyšel nějakej díl o Byakuganu. Mám ho nejradši z očních technik. Ale bohužel v anime to vypadá že stojí za starou bačkoru v porovnání se sharinganem, kterej ještě ke všemu vzniknul právě z byakuganu. Už jen samotný amaterasu je děsně brutální technika a to nemluvim o susanu, epickým genjutsu a bůh ví co ještě uměj sharingany. Pokud si dobře vzpomímán tak Tobi chtěl oko který měl danzou, takže předpokládám že to mělo taky nějakou super techniku, zatimco byakugan má co? prd... Štve mě to, a nejen proto že byakugan mám radši, ale i proto že jsem zastáncem teorie že čim starší techniky tim silnější a záhadnější. Například Rinnengan by měl bejt asi nejsilnější vzhledem k tomu že byl úplně první, pak Byakugan nebo ranmarovi oči, teď nevim ale vzhledem k tomu že ranmaru uměl zablokovat byakugan tak měl asi lepší oční techniku. No a někde ve spodu by měl bejt sharingan, vzhledem k tomu že je nejmladší a ještě ani né původní bo je z byakuganu... achjooo je tu děsně moc otázek Laughing out loud

Obrázek uživatele Hagoromo
Vložil Hagoromo, Út, 2014-04-01 18:36 | Ninja už: 4021 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

tak za prví, byakugan se vyvinul z sharinganu a ne sharingan z byakuganu,dále většina technik je u sharinganu až v MS, kterej ovládalo hodně málo lidí a samotnej sharingan je stejně jako byakugan zaměřenej na vidění a navíc proč by měl mít byakugan techniky? je lepší ,když je každý dojutsu úplně originální než aby to bylo nalajnovaný a každý by dělalo jenom něco jinýho

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 16:55 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

ten borec má pravdu sharingan z byakuganu se vyvinul

Obrázek uživatele ShinoAburame
Vložil ShinoAburame, Po, 2016-09-19 23:13 | Ninja už: 2992 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

Vzhledem k tomu, že prvni osoba s byakuganem byla Kaguya(klan Otsutsuki), neni možné aby se byakugan vyvynul ze sharinganu. A pokud se pletu tak se omlouvam.

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 16:57 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

máš pravdu neomlouvej se !!

Obrázek uživatele hinata200
Vložil hinata200, Ne, 2013-10-27 09:26 | Ninja už: 4058 dní, Příspěvků: 8 | Autor je: Uklízeč záchodů na Akademii

Takhle o Byakuganu nemluv je lepší ne Sharingan.

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 17:00 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

ne není sharingan je lepší v boji ale byakugan je lepší zas v něčem jiném

Obrázek uživatele Kuriko
Vložil Kuriko, Ne, 2016-10-09 17:36 | Ninja už: 3037 dní, Příspěvků: 35 | Autor je: Konohamarova chůva

Osobně si myslím,že Byakugan je lepší i v boji pro klan Hyuuga.Neútočí normálně,jako třeba Lee,ale útočí na čakrový oběh a čakrové body,která může vidě jenom Byakugan.Sharingan se vyvinul z Byakuganu a dokáže předvídat pohyby.
Stejně ale myslím,že nejsilnější je Rinnegan. Smiling

Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle… and wonder if we’ll ever get the chance to kill him.

In space no one can hear you scream. (Alien - trailer)
Sorry, I can't go to hell. I'm all out of vacations days. (Undertale - 2015)
It's not possible. No, it's necessary. (Interstellar - 2014)
Being alive is pretty much a constant stream of embarrassment. (Pod 153, Nier Automata)
A future is not given to you. It is something you must take for yourself. (Pod 042, Nier Automata)
Time wounds all heals (Batim, ch.4)
None of us can live forever, and so we ask those who survive to remember us.
Hold something in your mind and it lives on with you, but forget it and you seal it away forever. That is the only death that matters. (Seer, Hollow Knight)
As long as you do it without regret, I will bear you no hatred." (Brumm, Hollow Knight)
The only person you can’t win against is the one that has nothing to lose.

Obrázek uživatele hydan
Vložil hydan, Pá, 2013-02-01 21:17 | Ninja už: 4310 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Pěstitel rýže

souhlas

Obrázek uživatele Ani Mijuki
Vložil Ani Mijuki, So, 2012-03-24 19:32 | Ninja už: 4629 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

[b]Ahoj
Zajímá mě: 1 Je to jeden klan v celé listové která používá tuto techniku tak tam musí mít degeneraci
2 Dělají to takhle hl. rodina se kříží s tou vedlejší rodinou

Obrázek uživatele Iono Miho
Vložil Iono Miho, Ne, 2012-01-15 12:11 | Ninja už: 5374 dní, Příspěvků: 16 | Autor je: Prostý občan

Něco sem četla o slepém bodě byakuganu neví o tm někdo trochu víc????

Obrázek uživatele povídkář
Vložil povídkář, Ne, 2012-01-15 12:15 | Ninja už: 6126 dní, Příspěvků: 1562 | Autor je: Prodavač v květinářství Yamanaka

"Uživatel Byakuganu má téměř 360 stupňové zorné pole s výjimkou malého slepého místa za prvním hrudním obratlem, který je jeho jediná známá slabina."

To už jsou zase prvočísla? Všechno nej, kočko.

Obrázek uživatele RELOAD
Vložil RELOAD, Pá, 2011-09-16 20:15 | Ninja už: 4906 dní, Příspěvků: 2 | Autor je: Prostý občan

podla mna by sa tych 64, ci 128 uderov mohol naucit aj niekto kdo nema byakugan, ak sa presne nauci kde su tie body a bol by dost rychly aby ich vedel zasiahnut prudom chakry, nemyslite?

Obrázek uživatele Andy Spelldragon
Vložil Andy Spelldragon, So, 2011-10-01 12:16 | Ninja už: 4801 dní, Příspěvků: 21 | Autor je: Prostý občan

Taky si myslím, vzhledem k tomu, že třeba Sasuke zkopíroval Leeův lotos tak to nemůže být o moc těžší zkopírovat tohle, ne?

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 17:05 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

pleteš se sharingan je lepší než byakugan ale v tomhle případě by nedokázal s kopírovat taijutsu byakuganu uživatel sharinganu by mohl s kopírovat pohyby ale body chakry by nezasáhl pač je nevidí

Obrázek uživatele Buggyra
Vložil Buggyra, So, 2011-12-10 13:33 | Ninja už: 5615 dní, Příspěvků: 1197 | Autor je: Prostý občan

Ako už bolo nižšie spomenuté, na čo by prvotriedny Uchiha vôbec plytval svojim časom na učenie sa alebo kopírovanie niečoho ako je juuken?
Sasukemu by bol juuken k prdu, zvlášť kvôli tomu, že jemu sa stačí na niekoho pozrieť a dotyčný uhorí v čiernych plameňoch (ako bosorák z neviem akého storočia -__-')
Niekto kto má Sharingan nepotrebuje techniky na nižšom vývojom štádiu ako si môže vďaka Sharinganu dovoliť, to by bol v podstate len krok späť.

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 17:07 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

to je pravda

Obrázek uživatele Hagoromo
Vložil Hagoromo, Po, 2014-04-21 19:19 | Ninja už: 4021 dní, Příspěvků: 19 | Autor je: Prostý občan

pro toho kterej má MS by to bylo zbytečný,ale pro toho kterej má jen obyčejný sharingan by to bylo dobré, a kdyby to nechtěl kopírovat má tu ještě druhou možnost (výše uvedenou): výborně se naučí biologii člověka (narutovskou) a při boji když bude mít zaplý sharingan tak uvidí zpomaleně a "dopředu" tak se snadno trefí jelikož už z biologie člověka bude vědět kde jsou (například když se dělá mesáž srdce tak srdce taky nevidíme ale víme kde máme masírovat)

Obrázek uživatele Madarake.Sharingan
Vložil Madarake.Sharingan, Ne, 2016-10-09 17:17 | Ninja už: 2964 dní, Příspěvků: 13 | Autor je: Prostý občan

i z obyčejným sharinganem jde porazit byakugan stačilo by uživatele byakuganu donutit použít tu rotaci kterou Neji používal proti Narutovi a v době kdy rotace se začne spomalovat tak by stačilo hodit pár shurikenu a byl by konec ohnivou koulí by se to skončilo na drigram 64 dlaní by se nedostalo stačili by stínové klony nebo vímněné jutsu

Obrázek uživatele ondaccech
Vložil ondaccech, St, 2011-12-21 17:46 | Ninja už: 4728 dní, Příspěvků: 1 | Autor je: Prostý občan

jo ale i kdyby použil amaterasu tak tím ryskuje slepotu

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Čt, 2011-12-22 11:59 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Sasuke už má predsa EMS...

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, So, 2011-12-10 12:22 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

sasuke by sa jyuuken teoreticky naučiť/skopírovať mohol, ale nemá byakugan teda nevidí chakrovody, a tenketsu už vôbec. takže by mu to bolo nanič, útočil by na chakrovody náhodne a tým pádom je to vlastne zbytočné míňanie čakry... naviac sasuke má iné predpoklady načo by sa učil niečo v čom nebude nikdy dobrý. bolo povedané že jounini dokážu uvolniť chakru len z jednej ruky alebo nohy http://www.narutobase.net/manga/Naruto/101/7
a genin (génius) neji dokáže chakru uvolniť zo všetkých výstupných bodov, takže predpokladám že na ovládanie tohoto jyuukenu majú hyuugovci predpoklady už od narodenia. takže tréning jyuukenu by aj pre sasukeho bol len stratou času.

Obrázek uživatele Corny_
Vložil Corny_, Ne, 2011-10-02 00:25 | Ninja už: 5625 dní, Příspěvků: 281 | Autor je: Prostý občan

Otázka je, jestli by se to vůbec vyplatilo. Sasuke udělá chidori, 1 úder a je vymalováno. Alespoň ve většině případů.

Vyplatilo by se mu nějakých 64 úderů do bodů, který by ani s sharinganem neviděl? Myslím, že ne.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Pá, 2011-11-25 14:33 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Tak Chidori míňa obrovské množstvo chakry oproti Juukenu, s ktorým Neji môže nepretržite dlho bojovať.

Obrázek uživatele Hyuuga Mikomi
Vložil Hyuuga Mikomi, So, 2011-10-01 15:46 | Ninja už: 5002 dní, Příspěvků: 297 | Autor je: Pěstitel rýže

Kopírovat kekkei genkai? To už tu dlouho nebylo xD chakru vidí maximálně Uchiha se sharinganem ale rozhodně nevidí jednotlivé body. Také nemá juuken. Stejně tak žádný jiný shinobi nemá možnost uvolnit chakru z celého těla. Tohle je čistě záležitost Hyuuga klanu. Tyhle věci vyžadují precizní kontrolu chakry. Právě byakugan jim v tomto nejspíš pomáhá. Otázkou je, zda by se toto zvládl naučit shinobi s implantovaným byakuganem. Musel by sám přijít na to, co se v Hyuuga klanu učí už od mala... nevím, nevím, spekulace xD



This is the best fight ever...
https://www.youtube.com/watch?v=haCW1Tu5cv8

Trolling the monsters...
http://www.youtube.com/watch?v=7Cz7idYv5nA

Jalapenos FanClub

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Pá, 2011-11-25 14:26 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Takto vidí Sharingan nepriateľa http://www.narutobase.net/manga/Naruto/063/7

A takto Byakugan http://www.narutobase.net/manga/Naruto/100/6

"chakru vidí maximálně Uchiha se sharinganem ale rozhodně nevidí jednotlivé body." To či Byakugan vidí aj výstupné body záleží od jednotlivca http://www.narutobase.net/manga/Naruto/079/17

Sharingan vidí len koľko chakry nepriateľovi ostáva.
Byakugan vidí chakrovody, ale Neji ktorý je génius vidí aj výstupné body. (neviem či sa to Hinata už naučila tiež).

Myslím že Juuken by sa dokázal naučiť aj ne-Hyuuga, ale ku čomu by to bolo keď nevidí chakrovody... Naviac Juuken je na naučenie isto veľmi ťažký, takže predpokladám Hyuugovci majú na to nejaký špeciálny tréning, a aj predpoklady od narodenia.

Takže shinobi s implantovaným Byakuganom by sa teoreticky Juuken naučiť mohol. Ale aj tak by nebol v tom nikdy taký dobrý ako "original" Hyuuga.

Obrázek uživatele uchiha-_sasuke
Vložil uchiha-_sasuke, Čt, 2011-11-17 23:58 | Ninja už: 4888 dní, Příspěvků: 12 | Autor je: Prostý občan

Nevim jestli by to s implantovanym byakuganem šlo... ale kakashi se taky nějak dostal k Mangekyou sharinganu ..tak nevim . sou to opravdu jen spekulace Smiling

Obrázek uživatele Izanagi
Vložil Izanagi, So, 2011-10-01 13:16 | Ninja už: 5896 dní, Příspěvků: 541 | Autor je: Prostý občan

Je to o dost těžší >,> Byakugan vidí tenketsu - tedy body, do kterých se Jyuukenem trefuje, aby zablokoval tok chakry (či naopak zvýšil tok chakry). Např. Sasuke by se to nemohl naučit, i když má dobrou kontrolu chakry, nedokázal bych zformovat takovou "jehlu", jako Hyuuga, aby mohl zablokovat tenketsu, navíc by ty body ani neviděl. I kdyby se naučil lidskou anatomii skrz naskrz, každý člověk nemá tenketsu na stejném místě, stejně jako každý člověk nemá orgány uvnitř na úplně stejném místě. Je to tedy pro lidi mimo Hyuuga klan de facto nemožné.

Obrázek uživatele kluh
Vložil kluh, Pá, 2011-11-25 14:30 | Ninja už: 4756 dní, Příspěvků: 335 | Autor je: Prostý občan

Len opravím, nie každý Byakugan vidí tenketsu príklad Hinata vs Neji.
Hinata vtedy videla len chakrovody, a útočila práve na ne a nie na tenketsu.