manga_preview
Boruto TBV 09

Fuuton

Fuuton (風遁, Živel Větru) je jedním z pěti základních živlů přeměny podstaty. Jedná se o nejvzácnější podstatu a ti, kteří jsou s ní spjati, fuuton_symboldokážou vše přeseknout. Kombinuje velkou sílu větru a extrémní přesnost řezu chakrou.
Vytvořený vítr může být „vydechnut“ z úst a tím tak odfouknout vše v dosahu nebo vytvořen pomocí rukou, což umožňuje precizní údery. Živel Větru lze využít jako vzduchové částice, ať už v podobě prašných mraků nebo písečných bouří.

Fuuton je přirozeně silný vůči Živlu Blesku a slabší vůči Živlu Ohně. Sám o sobě má přirozeně dobrý dosah a sílu, ale stlačení či navrstvení vícero různých větrných technik jej ještě více zesílí. Pokud je však slabý vítr využit v kombinaci ohněm, lze tak docílit efektivního zesílení ohnivé techniky. Zkombinovaný Fuuton s vodní technikou vodu rozvíří, což zvýší její ničivost a dosah.
Pokud je Fuuton zkombinován s ostatními podstatami, dochází ke zrození Fuutonurčitých Kekkei genkai, což znamená, že tyto podstaty mohou využít pouze konkrétní klany (či pouze jeden jedinec). Vítr v kombinaci s Vodou vytvoří Živel Ledu; Vítr a Oheň vytvoří Živel Spálení; Vítr a Země vytvoří Živel Magnetu. Trojkombinace Ohně, Země a Větru vytvoří Kekkei touta – Živel Prachu.

Přestože se větrná podstata vyskytuje velmi vzácně, je zřejmě běžná u ninjů v Písečné, kteří pro větrné techniky často využívají vějíř. V novele Příběh z Listové: Dokonalý den na svatbu je Temari označována za nejlepší uživatelku Fuutonu v Písečné (a zřejmě i na světě). Větrnou podstatu však např. využívá Sarutobi Asuma ve svých chakrových čepelích či Uzumaki Naruto, který je dokáže zkombinovat s Rasenganem a vytvořit tak variantu Rasenshuriken.

Seznam uživatelů

Seznam technik

4
Průměr: 4 (1 hlas)

Kategorie: