manga_preview
Boruto TBV 08

Hyouton

Hyouton (氷遁, Živel Ledu) je jednou z kombinací pěti základních živlů přeměny podstaty, konkrétně se jednáhyouton_symbol o suiton a fuuton. Tímto ledovým kekkei genkai byl známý klan Yuki ze Země Vody. Lidé se jejich schopností obávali natolik, že členové klanu se museli skrývat, aby unikli perzekuci. V novele Kakashiho příběh: Blesk na zmrzlém nebi tímto kekkei genkai oplývali Kahyou a Rahyou, dva shinobi, jejichž rodiny Země Vody vyvraždila. V anime Boruto je ledovým uživatelem Ryougi ze Země Sněhu.

HyoutonHyouton má, stejně jako ostatní elementy, vícero možností použití. Haku, potomek klanu Yuki, dokázal vytvářet ledová zrcadla, do kterých mohl vstoupit a volně se mezi nimi pohybovat. Zrcadla byla navíc ohnivzdorná. Kahyou na své cíle umístila ledové částečky, kvůli kterým její protivník mohl umrznout, pokud nepoužíval chakru, aby se udržel v teple. Její hyouton je závislý na vlhkosti vzduchu, což ji omezuje v suchém prostředí. Rahyou vytváří led pomocí rukou, čímž si posiluje své taijutsu útoky.

Seznam uživatelů

Seznam technik

Zajímavosti

  1. Ve filmu Naruto: Záchrana Sněžné princezny! ninjové ze Sněžné vesnice dokázali používat Hyouton manipulováním již existujícího ledu a sněhu. Nicméně vzhledem k tomu, že Hatake Kakashi dokázal jejich techniky zkopírovat sharinganem, nejedná se o pravé kekkei genkai. Většina těchto technik zahrnuje ruční pečeť psa.
  2. Ve 190. díle anime Renga dokáže zkrystalizovat vodu na led, to však nikdy nebylo uvedeno jako technika vycházející z hyoutonu.
  3. V novele Sasukeho příběh: Mistrův zářný student Uchiha Sasuke vodní techniku okamžitě zchladí větrnou technikou, čímž vytvoří led. Sarutobi Konohamaru tento proces srovnal s hyoutonem, avšak Sasuke trval na tom, že tento způsob vytvoření ledu se pravému hyoutonu nemůže rovnat.

0

Kategorie: