manga_preview
Boruto TBV 07

Kage

sandaimemizu.jpg

Třetí Mizukage (Sandaime Mizukage, 三代目水影) byl vůdce Skryté Mlžné vesnice v Zemi Vody. Jeho jméno není známo stejně jako jméno Třetího Kazekageho. Lze jej zahlédnout v manze číslo 648, či v anime v dílu 382, na setkání prvních pěti Kage, kde doprovázel Prvního Mizukage Byakurena. Celou dobu jen stál za jeho křeslem a poslouchal.
Byl to vysoký muž s dlouhými tmavými vlasy a zvláštními perlovými korálky kolem hlavy.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
1stmizukage.png

Byakuren (白蓮) byl První Mizukage (Shodai Mizukage), který založil Skrytou Mlžnou vesnici v Zemi Vody. Poprvé se objevil v manze číslo 648.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
1straikage.png

A (エー, také možno jako Ē) byl První Raikage, který založil Skrytou Oblačnou vesnici v Zemi Blesku.
Jeho postavu lze zahlédnout na prvním setkání všech pěti Kage, kde se projednávala otázka přerozdělení síly ocasých démonů. Reto, První Kazekage, se snažil vyjednat lepší podmínky pro svoji vesnici, která už jedním démonem disponovala. Jednání zachránila upřímnost Prvního Hokage Senju Hashiramy.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Shodai_Tsuchikage1.png

Ishikawa (初代土影) byl Prvním Tsuchikage, který založil Skrytou Kamennou vesnici v Zemi Země. V anime (pouze tam, v manze ne) byl přiřazen do klanu Kamizuru. Jeho vnukem je Ōnoki, Třetí Tsuchikage a jeho prapravnučkou Kurotsuchi.

Techniky: 

Jeho schopnosti jsou neznámé, je však zřejmé, že jako Tsuchikage (a zvlášť První, tedy zakladatel) musel být silný. Dokázal použít Doton (zemní živel) k tomu, aby odlehčil své tělo a mohl létat.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Mū.png

Muu (無) byl Druhý Tsuchikage (Nidaime Tsuchikage, 二代目土影) Skryté Kamenné vesnice v Zemi Země. Jeho předchůdcem byl První Tsuchikage Ishikawa a jeho nástupcem Třetí Tsuchikage Oonoki. Poprvé se objevil v 515. kapitole mangy a 256. epizodě Naruto Shippuudenu.

Techniky: 

Stopování chakry
Jinton/Element prachu: Odloučení od primitivního světa
Rozdvojení
Maskovací technika

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Raikage3.png

A (エー) byl Třetí Raikage (Sandaime Raikage, 三代目雷影 ) Skryté Oblačné vesnice v Zemi Blesku, následovník Druhého Raikage A. Po smrti Třetího se stal vůdcem vesnice jeho syn Čtvrtý Raikage A. Jelikož je zvykem vkládat ocasého démona do lidí blízkých Kageho domu, bylo i do synovce Třetího jménem Blue B vložen Hachibi. Poprvé se objevil v manze číslo 494 a v Naruto Shippuudenu epizodě 24.

Techniky: 

Kuroi Kaminari: Černý blesk
Teleportační technika
Štít z blesků
Jigokuzuki: Úder z pekla - počet prstů se měnil od čtyř po jeden.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
images.jpg

Hoozuki Gengetsu (鬼灯幻月) byl Druhý Mizukage (Nidaime Mizukage, 二代目水影) Skryté Mlžné vesnice v Zemi Vody a člen klanu Hoozuki stejně jako Suigetsu nebo Mangetsu. Poprvé se objevil v 525. kapitole mangy a 267. dílu Shippuudenu.

Techniky: 

Inton
Mugen bakuha: Konečná exploze
Suika no Jutsu: Zkapalnění těla
Přeludy
Klon z páry
Mizu Fuusen no Jutsu: Technika vodních bublin
Mizudeppou no Jutsu: Technika vodní pistole

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Nidaime_Raikage.png

A (エー, možno i jako Ē) byl Druhý Raikage (Nidaime Raikage, 二代目雷影), vůdce Skryté Oblačné vesnice v Zemi Blesku. Jeho předchůdcem byl První Raikage A, nástupcem Třetí Raikage A.
Jeho postavu lze zahlédnout na prvním setkání všech pěti Kage, kde se projednávala otázka přerozdělení síly ocasých démonů. Byl ochráncem Prvního Raikageho a stál za jeho křeslem.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
Yagura.png

Yagura (やぐら) byl jinchuuriki Tříocasého démona (Sanbi) a vůdce Skryté Mlžné aneb Čtvrtý Mizukage (Yondaime Mizukage, 四代目水影).
Svého času ho jako nejsilnějšího ninju ve vesnici zvolili za Čtvrtého, ale jeho vláda vešla do dějin jako doba „Krvavé Mlžné“ (Chigiri no Sato, 血霧の里); doba bez jakékoliv tolerance zrady či slabosti. Studenty Akademie nutili během závěrečné zkoušky vraždit spolužáky a dokazovat své místo mezi právoplatnými shinobi. Této zkoušky se zúčastnili také Zabuza, který povraždil celou třídu, nebo Mei.

Techniky: 

Fuuton: Taifuuikka (pouze v anime)
Choudan Kouro
Kagenade
Kombinované přivolání

Na článku pracovali: 

Mei_Terumi_Mizukage.png

Terumi Meī (照美メイ) je Pátá Mizukage (Godaime Mizukage, 五代目水影) Skryté Mlžné vesnice v Zemi Vody, první Kage ženského pohlaví v historii této země a spolu s Tsunade v době Shippuudenu druhá známá žena, která tento post získala.

Techniky: 

Doton - zemní element
Katon - ohnivý element
Suiton - vodní element
Youton - lávový element
Futton - kyselina

Na článku pracovali: 

Kategorie:
tumblr_m147avkN171r921zvo1_500.png

Oonoki (エー) je Třetí Tsuchikage (Sandaime Tsuchikage, 三代目土影 ) Skryté Kamenné vesnice v Zemi Země, následovník Druhého Tsuchikageho Muu. Jeho dědem byl První Tsuchikage Ishikawa. Poprvé se objevil v 454. kapitole mangy a 199. dílu Naruto Shippuudenu.

Techniky: 

Jinton: Genkai Hakuri: Hashira
Doton: Kengan no Jutsu
Doton: Gōremu no Jutsu
Doton: Chōkajūgan no Jutsu
Doton: Chōkeijūgan no Jutsu

Na článku pracovali: 

Kategorie:
112222.jpg

Čtvrtý Raikage A (Ē, エー) je starší bratr jinchuuriki Killer Beeho a biologický syn Třetího Raikage. Poprvé se objevil v 416. kapitole mangy a 152. díle Shippuudenu, kde mu bylo 47 let. Jedná se o velmi robustního a silného muže, bez dvou centimetrů měří téměř dva metry a váží metrák. Ovládá Doton, Suiton a Raiton. Přes jeho velké tělo se dokáže neskutečně rychle pohybovat a rychlostí ho v mládí předčil jen Minato.

Techniky: 

Aian Kurou
Erubou
Raigyaku Suihei Choppu
Raiton Chakura Moudo
Raiton: Rariatto
Raitoningu Sutorēto

Na článku pracovali: 

Kategorie:
2ndkazekage.png

Shamon (沙門 ) byl Druhý Kazekage (Nidaime Kazekage, 二代目風影 ), tedy vůdce Skryté písečné vesnice v Zemi Větru. V manze se objevuje v díle číslo 648, v anime v epizodě 382. Byl první, který zkoumal jinchuuriki jako objekty pro podporu armádní síly vesnice.
Jeho postavu lze zahlédnout na prvním setkání všech pěti Kage, kde se projednávala otázka přerozdělení síly ocasých démonů. Tehdy stál za křeslem Prvního Kazekageho jako jeho ochránce.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
1stkazekage.png

Reto (烈斗) byl První Kazekage (初代風影, Shodai Kazekage) a zakladatel Sunagakure no Sato, tedy Vesnice ukryté v písku; Písečné. Svoji silou dokázal shromáždit a spojit pouštní shinobi v jeden fungující celek. Poprvé se objevil v manze číslo 648.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
sandkaze.jpg

Třetí Kazekage (Sandaime Kazekage, 三代目風影), vůdce Písečné, byl považován za nejsilnějšího a nejnadanějšího Kazekageho v historii Skryté Písečné vesnice. Zmizel za tajemných okolností těsně před vypuknutím války.
Poprvé je možno jej vidět v manze číslo 266 a v anime Naruto Shippuudenu v díle číslo 21.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
250px-Hokage2.png

Senju Tobirama (千手扉間) byl Druhý Hokage (二代目火影, Nidaime Hokage), tedy vůdce Skryté Listové vesnice v Zemi Ohně, mladší bratr Prvního Hokage Senju Hashiramy. Jeho nástupcem se později stal Třetí Hokage Sarutobi Hiruzen. Poprvé se objevil ve 118. kapitole mangy a 69. epizodě základní série anime.

Techniky: 

Jen v anime:
Kokuangyo no Jutsu, výše klikatelný
Suiton: Suishouha, výše klikatelný
Suiton: Suigadan, výše klikatelný

Na článku pracovali: 

Kategorie:
69-79.jpg

Senju Hashirama (千手柱間), První Hokage (初代火影, Shodai Hokage), byl zakladatel Listové, starší bratr Senju Tobiramy (Druhý Hokage) a dědeček Tsunade (Pátá Hokage) a Nawakiho.


Kategorie:
yan.png

Rasa (羅砂) byl Čtvrtý Kazekage (四代目風影, Yondaime Kazekage), tedy vůdce Skryté Písečné vesnice, manžel Karury a rovněž otec písečných sourozenců Temari, Kankura a Gaary. Ovládal techniku zlatého písku, díky níž vesnici v těžkých časech vypomáhal i po ekonomické stránce. Poprvé se objevil v 95. kapitole mangy a 50. epizodě základní série anime.

Techniky: 

Daisan no Me: Třetí oko
Zlatý písek

Na článku pracovali: 

Kategorie:

Yondaime HokageČtvrtý Hokage (Yondaime Hokage) vlastním jménem Namikaze Minato, také známý jako "Žlutý blesk z Listové" (Konoha no Kiiroi Senkou), byl odvážný ninja, který zapečetil Kyuubi (Devítiocasou lišku) uvnitř Uzumaki Naruta. Říká se, že je to největší ninja, který se kdy v Listové narodil. Ačkoli nebylo mnoho lidí, kteří viděli jeho schopnosti v boji, tak byl považovaný za tak nebezpečného, že během Třetí války ninjů měli nepřátelští ninjové rozkaz před ním utéct hned, jak ho zahlédnou. Před tím, než pomocí techniky Shiki Fuujin (Pečeť démona smrti) zapečetil Kyuubi, prohlásil, že nechce, aby lidé viděli Naruta jako schránku, ve které je monstrum, ale chtěl, aby Naruta považovali za hrdinu, který zabránil zničení jejich vesnice. Tato žádost však nebyla vyslyšena, protože vesničani cítili vůči Kyuubi hlubokou nenávist.


Tsunade.jpg

Tsunade je vnučkou Prvního Hokageho a kunoichi (ženská ninja) z týmu Legendárních Sanninů (Densetsu no Sannin), kam patří i Jiraiya a Orochimaru. Nyní vykonává úřad jako Pátý Hokage. Sice jí je stejně jako Jiraiyovi a Orochimaru 50 let, ale pomocí Henge no Jutsu (přeměna) si vylepšila vzhled tak, aby vypadala stále na 20. Naruto ji ale stejně pořád oslovuje "bábi Tsunade" (Tsunade-baachan), což nemá samozřejmě vůbec ráda.


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí