manga_preview
Boruto TBV 08

Root

aburame tatsuma.jpg

Jednadvacetiletý Aburame Tatsuma (油女タツマ) je člen klanu Aburame, zároveň slouží (nebo sloužil) v Rootu. Asi jako každému Aburamemu je mu špatně vidět do tváře, nosí tmavé brýle a kapuci. Tatsuma je však snadno identifikovatelný díky podivné modré značce na pravé tváři (možná je to obyčejné tetování). Dle čtvrtého databooku se specializoval na výzvědné techniky, které ho proslavily.

Na článku pracovali: 

Torune.png

Aburame Torune (油女トルネ) je jounin ze Skryté Listové (Konohagakure no Sato), člen klanu Aburame a rovněž člen tajné frakce Root, kterou vytvořil Danzou. Torune se poprvé objevil v 454. kapitole mangy a 198. epizodě Shippuudenu. Jeho otcem byl Aburame Shikuro.

Techniky: 

Dokujin no Jutsu (Torune tuhle techniku předvedl jen v anime - 317. díl Shippuudenu)
Kodoku no Jutsu (je v anime)
Ansatsu Jutsu (jen v anime)

Na článku pracovali: 

d8a5a063db_73726645_o2.png

Devatenáctiletý Yamanaka Fuu (山中フー) je shinobi ze Skryté Listové, člen tajné jednotky Root a člen klanu Yamanaka, jejichž specialitou je přemisťování svého vědomí do těla někoho jiného. Fuu je sensibil a dokáže vycítit chakru. Také je jedním ze dvou strážců, které si Danzou jako (prozatímní) Šestý Hokage vybral za doprovod na Setkání pěti Kage v Zemi Železa. Druhým strážcem byl Aburame Torune. Poprvé se objevil v 454. kapitole mangy a 198. díle Shippuudenu.

Techniky: 

Ansatsu Jutsu

Na článku pracovali: 

250px-Terai.jpg

Osmadvacetiletý Terai (テライ) je shinobi ze Skryté Listové a člen Root, odkud přišel Sai. Jelikož se v Rootu specializují na odbourávání pocitů, lze odhadovat, že si stejným drilem prošel také Terai, který je zvyklý poslouchat na slovo. V těchto tajných speciálních složkách se navíc nepoužívají původní jména, proto je možné, že Terai je jen přezdívka, kterou mu dal Danzou. A jelikož si tajné jednotky zakrývají obličej, rovněž netušíme, jak Terai vypadá.

Na článku pracovali: 

Kategorie:
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí