manga_preview
Boruto TBV 09

Jinchuuriki

Yagura.png

Yagura (やぐら) byl jinchuuriki Tříocasého démona (Sanbi) a vůdce Skryté Mlžné aneb Čtvrtý Mizukage (Yondaime Mizukage, 四代目水影).
Svého času ho jako nejsilnějšího ninju ve vesnici zvolili za Čtvrtého, ale jeho vláda vešla do dějin jako doba „Krvavé Mlžné“ (Chigiri no Sato, 血霧の里); doba bez jakékoliv tolerance zrady či slabosti. Studenty Akademie nutili během závěrečné zkoušky vraždit spolužáky a dokazovat své místo mezi právoplatnými shinobi. Této zkoušky se zúčastnili také Zabuza, který povraždil celou třídu, nebo Mei.

Techniky: 

Fuuton: Taifuuikka (pouze v anime)
Choudan Kouro
Kagenade
Kombinované přivolání

Na článku pracovali: 

300px-Han.png

Han (ハン) byl ninja ze Skryté Kamenné a jinchuuriki pětiocasého démona. Jelikož se ve vesnicích běžně vybírá nositel bijuu mezi příbuznými Kage, je možné, že byl v příbuzenském vztahu s Tsuchikage. Poprvé se objevil v 515. kapitole mangy a 205. epizodě Shippuudenu.

Techniky: 

Futton: Kairiki Musou
Funsuiken
Fungoukyaku
Tsunoori

Na článku pracovali: 

kushina.jpg

Uzumaki Kushina (うずまきクシナ) byla kunoichi ze Skryté Listové, původně však pocházela ze Skryté Vířivé a do Listové přišla v dětství. Poprvé se objevila v 382. kapitole mangy a 128. epizodě Shippuudenu.
Spoiler! Pozor, tato část obsahuje příběhJe matkou Uzumakiho Naruta.

Život

Techniky: 

Kongou Fuusa

Na článku pracovali: 

rin.jpg

Nohara Rin (のはらリン) byla chuunin, medička a členka týmu Minato spolu s Uchihou Obitem a Hatake Kakashim. Jak už napověděl název týmu, mistrem téhle trojice byl Namikaze Minato, budoucí Čtvrtý Hokage. Dlouho se o jejím osudu nic nevědělo, odhadovalo se však, že zemřela, protože Kakashi jednou pronesl, že všichni jeho přátelé jsou mrtví...

Na článku pracovali: 
 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí