manga_preview
Boruto TBV 09

Zvučná

RinjiRinji (リンジ) je shinobi, který vystupuje v druhé Naruto Shippuuden filler části.


KotohimeTato nepojmenovaná kunoichi pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Chuuninem ve Skryté Zvučné vesnici. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu, včetně této kunoichi, se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

yuukimaru-foto.jpg

Yuukimaru (幽鬼丸) je mladý chlapec, který se objevuje v druhé Naruto Shippuuden filler části. Je testovacím objektem Orochimara, protože má schopnost ovládat Sanbiho.

Životopis


GurenGuren (红莲) je kunoichi, která se objevuje v druhé Naruto Shippuuden filler části. Je ženská vůdkyně Orochimarových podřízených. Používá Shouton (Element krystalu).

SasameFuuma Sasame (ササメ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

karin.png

Karin (香燐) je původně kunoichi ze Skryté Travnaté vesnice a Orochimarova podřízená.
Poprvé se objevila v 347. kapitole mangy a 115. díle Shippuudenu.
Pracovala pro Orochimara, pomáhala mu v jeho experimentech a později hlídala jeho Jižní úkryt. Orochimaru dělal experimenty i na ní samé.
Při kousnutí do některé části jejího těla se dotyčný začne uzdravovat, kousnutí jí však na kůži zůstávají, proto má téměř celé tělo pokryté otisky zubů.
Je velice zamilovaná do Uchihy Sasukeho.

Na článku pracovali: 

amachi.jpg

Amachi (アマチ) je vědec a medik, který se kdysi spolčil s Orochimarem a pracoval v jeho laboratoři na jednom z ostrovů v Oceánové zemi. Prováděli spolu experminety na lidech, protože chtěli stvořit ultimátní vodní zbraň aneb vodního ninju. Jedním z jejich experimentů byla i Isaribi, kterou Amachi nutil přepadat lodě. Isaribi doufala, že ji Amachi přemění zpět, ale Amachi se jí plánoval zbavit, až mu přestane být užitečná. Poprvé se objevil v 170. díle anime, jedná se o fillerovou postavu.

Na článku pracovali: 

juugo.jpg

Juugo (重吾) přezdívaný také jako bipolární Juugo pochází z klanu, jehož členové dokázali absorbovat přírodní energii z okolí - to však doprovázela nekontrolovaná touha zabíjet. Dále jejich těla vylučovala tekutiny, které umožňovaly fyzickou proměnu. Juuga jeho kekkei genkai a děsivé proměny nálady trápily, proto se dobrovolně přidal k Orochimarovi v naději, že ho Orochimaru vyléčí a jeho problémy vyřeší. Nadšený vědátor ale především experimentoval s jeho DNA, kterou nesčetněkrát využil ve svém bádání. Juugova DNA souvisí například s prokletou pečetí, kterou dal Orochimaru Sasukemu a mnoha dalším.

Techniky: 

Saibou Kyuuin
Kusari
Taren Fujizuho

Na článku pracovali: 

Kategorie:

KamikiriFuuma Kamikiri (カミキリ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Nosí na své ruce zařízení podobné velkým nůžkám, kterými může sekat. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

KagerouFuuma Kagerou (カゲロウ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

JigumoFuuma Jigumo (ジグモ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Používá často pavouky ve svých technikách. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

ArashiFuuma Arashi (アラシ) pochází z Fuuma klanu ze Země Rýžových Polí a je Jouninem ve Skryté Zvučné vesnici. Je také vůdcem Fuuma klanu, byl nadějí pro klan a také byl nejtalentovanějším členem. Před několika lety tam přišel Orochimaru založit Skrytou Zvučnou vesnici. Tento klan zažíval drsné časy, protože prohrál válku se sousední zemí. Mnozí shinobi, včetně Arashiho, z Fuuma klanu se rozhodli dobrovolně vstoupit do Orochimarových služeb, protože Orochimaru slíbil, že udělá jejich klan znovu silný.

GenyumaruGenyuumaru (幻幽丸) byl předešlým hostitelem Orochimara. Říká se, že bojoval na život a na smrt s lidmi, které Orochimaru držel jako zajatce, a všechny je porazil, aby získal svobodu. Když je Genyuumaru všechny pozabíjel, stal se "schránkou" pro Orochimara.


Kategorie:
250px-Tsurugu_misumi.jpg

Tsurugi Misumi (剣ミスミ) je genin z Listové, který se účastnil stejné chuuninské zkoušky jako Naruto. V trojčlenném týmu byl spolu s ním Yakushi Kabuto a Akadou Yoroi. Misumi podstoupil chirurgický zákrok, aby mohl libovolně ovládat své tělo. Dokázal si vykloubit klouby a pomocí chakry své údy prodlužovat a ohýbat. Na zkouškách nosil brýle a roušku, takže mu nebylo příliš vidět do tváře. Poprvé se objevil v 45. kapitole mangy a 26. díle anime.

Na článku pracovali: 

yoroi.jpg

Akadou Yoroi (赤胴ヨロイ) pochází z Listové a účastnil se chuuninské zkoušky ve stejné době jako Naruto, jenže ve skutečnosti se přidal ke Skryté Zvučné a sloužil Orochimarovi jako špión. Jeho tým tvořil Yakushi Kabuto a Tsurugi Misumi. Poprvé jsme ho mohli zahlédnout v 45. kapitole mangy a 26. díle anime, kdy spolu s ostatními čekal před bránou Lesa smrti.

Na článku pracovali: 

Kin TsuchiKin Tsuchi (キンツチ) je jedna ze tří Zvučných Geninů, kteří vstoupili do Chuuninské zkoušky. Ona jediná ze svého týmu nemá žádnou fyzickou změnu. V boji využívá kombinaci zvonků, jehel a strun.


files_4408.jpg

[acidfree:23473 size=200]Dosu Kinuta (キヌタドス) je neoficiální vůdce tří Zvučných Geninů (Kin Tsuchi, Zaku Abumi a sám sebe), kteří vstoupili do Chuuninské zkoušky. Má zcela obvázanou hlavu kromě levého oka. Dosu používá v boji svou Zvučnou paži a má schopnost manipulovat se zvukem.


Kategorie:

jiroubouJiroubou (次郎坊) byl fyzicky nejsilnější člen Zvučné čtyřky, ačkoli podle ostatních členů byl celkově nejslabší. Jeho bojový styl se zejména zakládal na použití základních fyzických hmatů doplněných jeho schopností použít chakru ke zpevnění hlíny. Jeho fyzická síla byla neuvěřitelná, což předvedl, když aktivoval svou prokletou pečeť do druhé úrovně


250px-Mizuki.jpg

Mizuki býval kamarád Iruky. Byl zároveň chuuninem ze Skryté Listové vesnice (Konohagakure). Mizuki seděl v komisi, kde se rozhoduje o povýšení studenta akademie na genina. (spoiler) Byl to právě on, kdo přiměl Naruta k tomu, aby ukradl svitek s tajnými technikami. Když s ním pak Naruto ubíhal, Iruka se hnal za ním. Mizuki na něho již čekal v lese. Naruto se ale nakonec obrátil zpět k Irukovi, Mizukiho porazil pomocí techniky stínových klonů a Iruku zachránil.


Sakon a Ukon Sakon měl úžasnou sílu a rychlost (Orochimaru ho pokládal za nejlepšího ze Zvučné čtyřky). Všichni viděli, co mu to trci ze zad. Byl to jeho starší bratr Ukon. Sakon a Ukon mají své kekkei genkai. Ukon spí v Sakonově těle, ale mohou si to i vyměnit. Když ale spí Sakon v Ukonově těle, tak jsou slabší.


 

Přihlášení

 
 

Kalendář akcí